میلاد میداودی، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد‌سلیمان در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: منتظرم تا تکلیف کادر فنی نفت مشخص شود و بعد از آن برای فصل آینده بهترین تصمیم را می‌گیرم.

میلاد میداودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیتش در نفت مسجدسلیمان گفت: قرارداد من به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستم. هنوز چیزی برای فصل بعد مشخص نیست و منتظر انتخاب سرمربی هستم. خیلی از بازیکنان هم قرارداد ندارند و منتظرند تا تکلیف کادر فنی مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اولویتش ماندن در نفت مسجدسلیمان است، تصریح کرد: هنوز که سرمربی معرفی نشده است. شاید سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان مرا نخواهد. من منتظرم تا همه چیز در تیم نفت مشخص شود تا در نهایت تصمیم بگیرم. چند پیشنهاد هم دارم و عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم. مطمئناً با بررسی تمام شرایط، بهترین تصمیم را برای فصل بعد خواهم گرفت.

مهاجم پیشین استقلال در رابطه با انتخاب سرمربی جدید این تیم هم بیان کرد: این پروسه کمی طولانی شد و امیدوارم استقلال دیگر زمان را از دست ندهد. استقلال در این چند سال همیشه در شروع لیگ نتایج خوبی نگرفت، ولی امیدوارم این بار از همان ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

میداودی در واکنش به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و صحبت‌های جنجالی‌اش گفت: به‌هرحال این تصمیمی بود که مجیدی گرفت و من برای او در تیم امید آرزوی موفقیت دارم. مجیدی می‌تواند در این مسئولیت جدید توانایی‌های خود را نشان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.