عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پیکان در هجدهمین دوره لیگ برتر اعتقاد دارد، بدترین فصل فوتبالی خود را در این تیم پشت سر گذاشته است.

عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: هنوز که تصمیم خاصی نگرفته‌ام و در اهواز هستم. چند پیشنهاد دارم و البته مسئولان باشگاه پیکان هم صحبت‌هایی را با من انجام داده‌اند. مطمئناً تمام پیشنهادها را بررسی خواهم کرد تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم.

وی در مورد اینکه آیا احتمال ماندنش در پیکان وجود دارد، خاطر نشان کرد: پیکان یکی از گزینه‌های من است و طبیعتاً در کنار دیگر پیشنهادها، به ماندن در تیم سال گذشته‌ام فکر خواهم کرد. من دوست دارم در تیمی باشم که برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگد و حالا باید ببینم شرایط پیکان چگونه خواهد بود.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در هجدهمین دوره لیگ برتر در مورد اینکه ممکن است در صورت ماندن در پیکان، دوباره نیمکت‌نشین شود، خاطرنشان کرد: فصل گذشته اصلاً برای من خوب نبود و بدترین سال فوتبال‌ام را پشت سر گذاشتم. واقعیت این است که پارسال خیلی اذیت شدم و در ۱۷ یا ۱۸ مسابقه کم بازی کردم یا اصلاً به میدان نرفتم. من با عجله تصمیم نمی‌گیرم و باید تمامی شرایط را مورد بررسی قرار دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.