ستاره خط حمله تیم ملی بوسنی و هرزگوین باخت تیمش در خانه ایتالیا در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ را نتیجه‌ای غیرمنصفانه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ژکو مهاجم کاپیتان تیم ملی بوسنی و هرزگوین باخت ۲ بر یک شب گذشته (سه شنبه) این تیم در تورین در دور چهارم بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ را نتیجه‌ای ناعادلانه می‌داند.

ژکو که خودش در این بازی بوسنی را پیش انداخت و تیمش چند موقعیت دیگر هم برای زدن گل‌های بعدی داشت، به شبکه رای اسپورت گفت: واقعاً حیف شد که باختیم چون حق‌مان بیشتر از این‌ها بو. یک تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌تری باشد. ایتالیا بهتر بازی کرد و در نیمه دوم هم از نظر جسمانی از ما آماده‌تر بود. ما در ضدحملات توانستیم آنها را آزار دهیم و می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما دو گل زیبا دریافت کردیم. اگرچه زدن اینطور گل‌های به تیمی مانند ما بیش از اندازه آسان است. ما باید قبل از رسیدن توپ به گلزنان ایتالیا، فضاها را برای آنها می‌بستیم.

بوسنی در جدول رده بندی گروه J انتخابی یورو ۲۰۲۰ وضعیت خوبی ندارد. این تیم قبل از باخت به ایتالیا، با یونان ۲-۲ مساوی کرده بود و بعد از آن هم به فنلاند باخته بود.

ژکو که تیمش اکنون با ۴ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول قرار دارد، ادامه داد: در شب باخت‌مان به فنلاند واقعاً عملکردمان نزدیک به چیزی که امشب دیدید نبود. ما امشب برای تیمی مانند ایتالیا دردسرهای زیادی ایجاد کردیم. امیدواریم که باخت‌‌های‌مان را جبران کنیم و تا جایی که امکان دارد نتیجه بگیریم.

ژکو درباره آینده‌اش و شایعاتی که درباره احتمال پیوستنش به اینتر وجود دارد هم گفت: من هنوز بازیکن رم هستم و بعد از یک فصل طولانی الان فقط می‌‌توانم بگویم که می‌خواهم به تعطیلات بروم. بعد از آن باید دید چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.