دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از عملکرد بازیکنانش مقابل آندورا راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان که شاگردانش در پی شکست ۲ بر صفر مقابل ترکیه، شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دیگر از گروه H از مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ موفق به شکست ۴ بر صفر آندورا شدند، پس از این بازی گفت: بازی سخت و متفاوتی بود اما می‌دانستیم که چطور خودمان را با شرایط وفق دهیم و جدیت در بین بازیکنان‌مان دیده می‌شد. ما از همان شروع تا سوت پایان، بازی را تحت‌کنترل داشتیم. این پیروزی ما را به صدر جدول گروه رساند - هم‌امتیاز با تیم‌های ترکیه و ایسلند و صدرنشینی به خاطر تفاضل گل بهتر- و از حالا باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. بازیکنان ما واکنش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان بردند.

وی همچنین در خصوص غیبت کینگسلی کومان و بازی نکردن رافائل واران اظهار داشت: من مشکلاتی برای این بازی داشتم، اول اینکه رافائل واران پس از تمرین روز دوشنبه احساس درد داشت. کومان هم قبل بازی به هنگام گرم کردن حس خوبی نداشت و به همین خاطر مهم بود که ریسک نکنیم. تانگوی اِندومبله هم از ناحیه پنجه پا ضربه خورد و مجبور شدم در نیمه دوم او را از زمین بیرون بکشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در پاسخ به این پرسش که «آیا ایجاد ۷ تغییر در ترکیب اصلی تیم بابت شکست اخیر مقابل ترکیه بود؟»، اظهار داشت: خیر، من از قبل چنین برنامه‌ای داشتم. ما به چنین خونسردی در جریان بازی نیاز داشتیم. در کل ما بازی با کاملاً در اختیار داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.