مربی ژرمن‌ها عملکرد این تیم در سومین بازی‌اش در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ را بی‌عیب‌و‌نقص توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی آلمان روند پیروزی‌های متوالی‌اش در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ را با کسب پیروزی ۸ بر صفر مقابل استونی تداوم بخشید و جایگاه خود را در رده دوم گروه C این رقابت ها تثبیت کرد.

ژرمن‌ها همچون بازی قبلی‌اش در غیاب سرمربی مصدوم خود یواخیم لو، زیر نظر دستیار او مارکوس زورگ موفق به کسب این پیروزی خانگی شدند.

زورگ پس از بازی به خبرنگاران گفت: بهتر از این نمی‌توانستیم بازی کنیم. انگیزه تیم رمز پیروزی‌مان در این بازی بود و چیزی بود که قبل از بازی هم درباره‌اش صحبت کرده بودیم. ما می‌خواهیم هواداران‌مان را هیجان زده کنیم و من فکر می‌کنم که امشب در انجام این کار موفق بودیم. فقط زمانی که تمام بازیکنان‌مان با هم کار کنند، ما می‌توانیم چنین عملکردی ارائه کنیم. به همین دلیل آنها به خاطر سختکوشی‌شان در این ۱۰ روز اخیر آن هم بعد از فصلی طولانی، شایسته کلی تمجید و تحسین هستند. به نظر من نبود سرمربی تیم هیچ تأثیری روی انگیزه و ذهنیت آنها برای این بازی نگذاشت.

مربی تیم ملی آلمان افزود: ما راه‌های فراوانی را برای نفوذ به دیوار دفاعی حریف امتحان کردیم. در نهایت بازیکنان باید مقدار آزادی برای انجام حرکات‌شان احساس کنند. امشب برای ما این مهم بود که نشان دهیم داریم ثبات بیشتری به دست می‌آوردیم و درست تا پایان بازی به حریف فشار می‌آوریم. تیم تمام دستوراتی که به آن داده شده بود را اجرا کرد و دست از تلاش نکشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.