مهاجم تیم ملی ایران گفت: گل زنی من مهم نیست بلکه هدف همه ما موفقیت تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از پیروزی ۵ بر صفر برابر تیم ملی سوریه گفت: گام اول خوب بود و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم این روند در آینده هم ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که سوریه حریف قدری نبود؟ گفت: باید بازی به بازی پیش برویم. مطمئناً در آینده تیم ملی با تیم های سخت تری روبرو می شود اما برای شروع این دیدار خوب بود و ما باید خود را آماده دیدار بعدی برابر کره جنوبی کنیم که به مراتب سخت تر از این بازی خواهد بود.

طارمی در خصوص هت تریک گفت: گل زنی من مهم نیست. هدف موفقیت تیم ملی است. من زحمات بازیکنان را به سرانجام رساندم. در مجموع یک هدف داریم و آن موفقیت تیم ملی است.

وی در خصوص حضور ویلموتس اظهار داشت: تازه در اول راه است. باید حمایت شود و به او فرصت دهیم. او یک مربی خوب و جوان است و اعتقاد خاصی به بازی هجومی دارد و اطمینان دارم اگر امکانات در اختیار او باشد شما شاهد یک تیم ملی قوی و هجومی خواهید بود.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: با گذشت زمان، تیم ملی بهتر و بهتر خواهد شد و مطمئناً با شروع لیگ ویلموتس نگاه ویژه ای به این بازی ها خواهد داشت و بازیکنان جدیدی به تیم ملی خواهند آمد که می توانند ضامن موفقیت ایران باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.