سرمربی تیم فوتبال زاگرس شیراز درباره حواشی ایجاد شده در بازی با تیم ایلام گفت: ما رسم میهمان نوازی را انجام دادیم.

نگین پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم زاگرس شیراز در دو هفته گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. در هفته هفدهم به میزبان تیم گاز ایلام بودیم. در این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدیم اما به نظر می‌رسد ایلامی‌ها توقع این نتیجه را برابر تیم شیراز را نداشتند.

وی افزود: مربی تیم ایلام در طول بازی مدام به داوری اعتراض داشت. در ادامه این بازی تیم خود را به مدت ۳ دقیقه و ۱۱ثانیه بیرون کشید. این اعتراض‌ها نظم بازی را مدام بهم می‌زد اما تیم ما واکنشی به این رفتارها نشان نداد.

سرمربی تیم زاگرس ادامه داد: در پایان بازی، بازیکنان تیم ایلام مدام به داور اعتراض داشتند. شرایط طوری بود که ازبازیکنان زاگرس خواستیم که برای دست دادن و تشکر در پایان بازی به سمت داور نروند تا تنش و درگیری به وجود نیاید. بازیکنان را سریع به رختکن فرستادیم.

پاکدل عنوان کرد: کلید رختکن در دست حراست بود. یکی از بازیکنان ایلام برای بازکردن در رختکن با لگد در را شکست که مورد اعتراض حراست قرار گرفت. درگیری لفظی بین حراست و بازیکن تیم ایلام قرار گرفت. بازیکن ایلام به صورت حراست کشیده زود و او هم گویا از خودش دفاع کرده بود. درگیری ادامه پیدا کرد. مدیر رسانه‌ای تیم ما نیز که در حال فیلمبرداری این صحنه‌ها بود از سوی بازیکنان مورد حمله قرار گرفت و گوشی وی را شکستند.

وی تصریح کرد: این درگیری کم کم به سمت رختکن تیم شیراز کشیده شد اما در رختکن را بستیم تا این حواشی بیشتر از این ادامه پیدا نکند. ما اصلا دوست نداشتیم این اتفاقات رخ بدهد. از زمان ورود تیم ایلام تلاش کردیم تا میزبان خوبی باشیم. آنها دوست ما هستنداما پالایش گاز ایلام انتظار شکست برابر تیم زاگرس را نداشتند به همین دلیل در طول بازی معترض بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.