لوچانو اسپالتی از تشبیه جالبی در توصیف حساسیت آخرین بازی فصل تیمش استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی نتیجه بازی مرگ و زندگی تیمش مقابل امپولی در هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های سری A ایتالیا را به نقشی ماندگار در بدن بازیکنانش تشبیه کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی اظهار داشت: ماجرا بی‌شباهت به فصل گذشته نیست؛ زمانی که برای صعود به لیگ قهرمانان باید در هفته پایانی حتما لاتزیو را می‌بردیم و حالا هم هدف مشابهی داریم.در این نوع بازی‌های مرگ و زندگی باید تمام توان خودتان را به کار بگیرید.به یاد ندارم در دوران مربیگری هفته آخر راحتی را تجربه کرده باشم. وقتی در رم بودم، ۶ سال با اینتر فینال جام حذفی را تجربه کردیم. در هر تیم بزرگی بسته به اهداف موجود، چنین شرایطی وجود دارد. بازیکنانم از هفته آخر فصل قبل درس گرفته‌اند و می‌دانند چگونه به بهترین نحو برای این بازی حساس آماده شوند.هواداران عاشق ما هستند و امیدوارم در جوزپه‌مه‌آتزا استقبال خوبی از ما به عمل بیاورند.انتظار دارم بازیکنان هم با تمام تمرکز تنها به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند.

او در ادامه افزود: رقیب ما در فرم خوبی قرار دارد و برای سقوط نکردن با تمام توان می‌جنگد. ما هم باید با سری بالا برای اهدافمان بجنگیم.به خودمان و توانایی‌هایمان ایمان داریم. می‌دانیم نتیجه این بازی مانند یک خالکوبی تا پایان عمر به پوست تن ما می‌چسبد. دی‌فرای و پولیتانو دوران ریکاوری را پشت سر گذاشته‌اند اما این بازی، بازی امثال ایکاردی و مارتینس است؛ آن‌هایی که با شخصیت بازی خاص خودشان می‌توانند سرنوشت را به سود اینتر عوض کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.