عقیل کعبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، جدایی پائولو سرجیو را اتفاقی شوکه‌کننده برای زردپوشان دانست.

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جدایی پائولو سرجیو از صنعت نفت آبادان گفت: خبر جدایی این مربی واقعاً برای ما شوکه‌کننده بود. قرار بود سرجیو حفظ شود، ولی باشگاه نمی‌توانست مبلغ موردنظر این مربی را پرداخت کند. پولی که سرجیو از التعاون خواهد گرفت قابل قیاس با دستمزد این مربی در صنعت نفت نیست. باشگاه هم تلاش کرد تا این مربی را حفظ کند، ولی سرجیو در نهایت جدا شد و من بابت این اتفاق ناراحت شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده گزینه داخلی برای صنعت نفت بهتر است یا خارجی، عنوان کرد: در این زمینه مسئولان باشگاه تصمیم‌گیرنده هستند و باید دید برنامه‌ها و اهداف باشگاه چیست و قرار است چه تیمی برای فصل آینده بسته شود. امیدوارم یک مربی خوب به صنعت نفت بیاید و نتایجی بگیرد که هواداران هم خوشحال شوند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا قصد ماندن در صنعت نفت را دارد یا خیر، تصریح کرد: قرارداد من تمام شده است و عجله‌ای هم برای تصمیم‌گیری ندارم. لیگ برتر تازه تمام شده است و تکلیف خیلی از تیم‌ها هم مشخص نیست. برای من شرایط تیمی که در آن بازی می‌کنم، مهم است و امیدوارم در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.