محسن یوسفی، هافبک تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تبریز در هجدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد که حق ماشین‌سازان قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر نبوده است.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد ماشین‌‌سازی در فصل گذشته و اینکه برخی معتقدند نتایج این تیم رضایت‌بخش نبوده است، گفت: تیم ما با توجه به فوتبالی که بازی می‌کردیم، شایسته این نبود که در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد و باید جایگاه بهتری را به دست می‌آوردیم. ما از لحاظ فنی نشان دادیم که تیم خوبی هستیم، ولی واقعیت این است که از لحاظ کسب امتیاز عملکرد چندان خوبی نداشتیم، این در حالی است که نتیجه برای هواداران و باشگاه مهم است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما فصل را با شرایطی سخت شروع کردیم و تیم یک هفته مانده به شرع مسابقات تکمیل شد. بعد از شروع فصل هم با تغییر کادر فنی مواجه شدیم، ولی با این حال در طول بازی‌ها از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم و باید جایگاه بهتری را در جدول به دست می‌آوردیم.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تبریز در مورد عملکرد خودش در فصلی که گذشت، تصریح کرد: من فصل را خیلی خوب شروع کردم، ولی متأسفانه مصدومیت زانو باعث شد تا چهار ماه از میادین دور باشم. بعد از اینکه برگشتم، در بازی‌های باقیمانده توانستم به تیمم کمک کنم و خوشبختانه در هفته‌های آخر در فرم خوبی قرار داشتم که این موضوع در فصل آینده به من کمک خواهد کرد.

یوسفی درباره بحث احتمال فروش امتیاز این باشگاه و اینکه برای فصل بعد چه پیشنهادهایی دارد، گفت: من از بازی در ماشین‌‌سازی و زندگی در تبریز احساس خوبی داشتم و هواداران هم همیشه به ما لطف داشتند. فعلاً که چیزی برای فصل بعد مشخص نیست و باید دید باشگاه چه شرایطی پیدا خواهد کرد. از طرفی لیگ هم تازه تمام شده است و هنوز پیشنهادی ندارم، اما با توجه به روندی که در هفته‌های آخر داشتم، امیدوارم که اتفاقات خوبی در فصل آینده برایم رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.