کارشناس فوتبال ایران ضمن بیان اهمیت بالای دیدار پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: اهمیت این بازی به اندازه دو جام است.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید ابتدا راجع به حضور ۱۰ هزار هواداری که به استادیوم رفتند و پرسپولیس را تشویق کردند صحبت کرد. در این دیدار کاملاً تشریفاتی آنها آمدند تا هم از پرسپولیس تشکر و هم ژاوی که ستاره فوتبال دنیاست را بدرقه کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ افزود: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. به نظرم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توانایی‌های خودش را خیلی خوب نشان داد. اگر این تیم در بازی‌های قبلی خود می‌توانست به گل برسد قطعاً به مرحله بعدی نیز صعود کرده بود. بازی خیلی خوبی برای پرسپولیس و مخصوصاً علیرضا بیرانوند بود.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه دقت کم داوران در بازی‌های این فصل پرسپولیس نقش زیادی داشت تا این تیم نتواند موفقیت فصل گذشته اش را تکرار کند.

وی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور تصریح کرد: بازی با سپاهان اندازه دو جام می‌ارزد. اگر این تیم قهرمان جام حذفی شود در سوپر جام هم اتوماتیک قهرمان می‌شود. امیدوارم تمرکز اعضای تیم حفظ شود تا سپاهان را نیز از سر راه بردارند.

زادمهر در پایان خاطرنشان کرد: شک ندارم در ادامه پرسپولیس قطعاً قهرمان آسیا می‌شود. پرسپولیس برند فوتبال ایران را نیز ارتقا بخشیده است و هواداران دیگر با قهرمانی در فوتبال ایران چندان خوشحال نمی‌شوند چون به آن عادت کرده اند. باشگاه پرسپولیس باید بازیکنان فعلی خود را حفظ و هر نفری که برانکو می خواهد را جذب کند تا قدرتمندانه در آسیا حاضر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )