مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هجدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد با شرایطی که این باشگاه دارد، بعید است که فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیتش در پارس جنوبی و اینکه گفته می‌شود قصد جدایی از این تیم را دارد، گفت: همه می‌دانند که پارس جنوبی چه مشکلاتی دارد و این موضوع در فصل گذشته تأثیر منفی خود را نشان داد. ما سه سال قبل کار را شروع کردیم که خوشبختانه روزهای خوبی هم در پارس جنوبی رقم خورد و این تیم به لیگ برتر صعود کرد. در اولین سالی که در لیگ برتر حضور داشتیم جزو بالانشین‌ها بودیم، ولی امسال مشکلات اجازه نداد نتایج دلخواه‌مان را به دست بیاوریم. با این شرایط ادامه همکاری بسیار سخت است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی‌اش از پارس جنوبی قطعی است، تأکید کرد: در حال حاضر با این شرایط راهی جز جدایی باقی نمانده است و نمی‌خواهم احترامی که بین من و هواداران پارس جنوبی وجود دارد از بین برود. مسائل مالی چیزی نیست که آن را بی‌اهمیت جلوه بدهیم. وقتی در فصل گذشته چنین مشکلاتی را تجربه کردیم، طبیعی است که در فصل آینده هم شرایط بدتر شود. در گذشته هم شاهد بودیم که تعدادی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی یا پیشنهادهای بهتر جدا شدند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خاتمه اظهار داشت: من روزهای خوبی را در پارس جنوبی تجربه کردم و با این شرایط چاره‌ای جز جدایی برایم باقی نمانده است. فقط امیدوارم که پارس جنوبی در آینده روزهای خوبی را تجربه کند. واقعاً حیف است که این تیم درگیر بحران و مشکلات مالی شود، چرا که مردم جم به شدت این تیم را دوست دارند و با نتایج خوب این تیم خوشحال می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.