ابراهیم میرزاپور، مربی دروازه‌بان‌های فولاد خوزستان معتقد است که جواد نکونام می‌تواند در این تیم عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قطع همکاری فولاد و افشین قطبی گفت: من به صورت کامل در جریان نیستم که چه اتفاقاتی رخ داد تا در نهایت این همکاری به پایان برسد. قرار بود قطبی در فصل آینده هم در فولاد بماند، ولی در نهایت این موضع عملی نشد. البته قطبی و باشگاه بهتر می‌توانند در این خصوص صحبت کنند. با این حال باید بگویم در این مدت که با قطبی کار کردم چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم که می‌تواند تجربیاتم را بیشتر کند.

مربی دروازه‌بان‌های فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا قطبی نتایج خوبی با فولاد گرفت، تأکید کرد: این مربی در میانه‌های راه به تیم ما آمد و تمام تلاش خود را به خرج داد تا شرایط را تغییر دهد. در همان ابتدا نتایج خوبی گرفتیم و پرسپولیس و تراکتورسازی را هم شکست دادیم، ولی در ادامه چند نتیجه بد گرفتیم که البته این شایستگی را داشتیم که بیشتر امتیاز بگیریم. ما در نهایت جایگاه هشتم را به دست آوردیم و قطبی هم در این مدت تلاش خودش را انجام داد تا هواداران را خوشحال کند. برای این مربی آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان تصریح کرد: نکونام گزینه‌ای ایده‌آل برای فولاد بود که در نهایت مسئولان باشگاه با این مربی به توافق رسیدند. نکونام در دوران فوتبالش بارها این را نشان داد که تشنه موفقیت است و مطمئناً به خاطر انگیزه بالایی که در مربیگری دارد در فولاد هم موفق خواهد شد. این صحبت‌ها ربطی به این موضوع ندارد که بحث حضورم در کادر فنی فولاد مطرح شده است. من نظر شخصی‌ام را گفتم و معتقدم که نکونام در فولاد می‌تواند به موفقیت برسد چون انگیزه بالایی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.