حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، برگزاری مرحله پلی‌آف برای مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کاری اشتباه دانست.

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جذب بازیکنان موردنظرش در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: خدا را شکر به خواسته‌های‌مان رسیده‌ایم. ما چهار بازیکن لیگ برتری گرفتیم که جزو بهترین بازیکنان بودند و من از روز اول روی جذب آنها اصرار داشتم. با سه نفر از آنها کار کرده بودم و جز خوبی از آنها چیزی ندیدم. حسین صمیمی هم فوتبالیست چپ پای بسیار خوبی است که دو سال دنبالش بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گیتی پسند بازیکن دیگری هم جذب خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: به یک دروازه‌بان ذخیره نیاز داریم. به جز آن، دو جای خالی دیگر داریم که می‌توانیم بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم.

سرمربی گیتی پسند درباره زمزمه‌هایی مبنی بر جذب قدرت بهادی، احمد اسماعیل‌پور و اصغر حسن‌زاده خاطرنشان کرد: بهادری شاگرد من بوده است و از جذب او استقبال می‌کنم. قدرت بازیکن بسیار بزرگی است، اما قرار شد پس از پایان لیگ چین به ایران بیاید تا با او مذاکره کنیم. اسماعیل‌پور و حسن‌زاده هم بازیکنان بسیار بزرگی هستند که به هر تیمی بروند، آن را متحول می‌کنند، اما ابتدا باید به ایران بیایند و سپس با هم صحبت کنیم.

آقای گل لیگ برتر عراق به گیتی‌پسند پیوست

بی‌غم در مورد شرایط مس سونگون، رقیب اصلی گیتی پسند در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به تسنیم گفت: بازیکنانی که در مس سونگون بازی می‌کنند، بازیکنان من بوده‌اند و ارزش زیادی برای این تیم قائل هستم. امیدوارم مس در آسیا و سپس در لیگ برتر موفق باشد، چون موفقیت مس سونگون در مسابقات قهرمانی آسیا، موفقیت ایران به شمار می‌رود. مهم این است که دو تیم بازی‌های خوبی در لیگ برتر ارائه کنند. ما باید لیگ برتر را در سطح بالایی نگه داریم تا تیم ملی از آن بهره ببرد.

وی درباره مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال که سال گذشته انتقادات مدیران باشگاه گیتی پسند را هم به دنبال داشت، تصریح کرد: پیش‌تر گفته بودم که برگزاری پلی‌آف در ایران اشتباه است، چون تیم‌ها از لحاظ سخت‌افزاری برابر نبوده و ۷۰ درصد سالن‌ها استاندارد نیستند. برخی سالن‌ها بسیار سُر یا کوچک است یا اینکه فاصله تماشاگران با زمین استاندارد نیست. این مسائل در مسابقات تأثیرگذار هستند. به نظرم تدارک پلی‌آف کار درستی نیست، اما مشکلی با برگزاری دوباره آن نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.