باشگاه اینتر به دنبال این است تا با رقمی پایین‌تر از چیزی که مدنظر سران باشگاه منچستریونایتد است، دارمیان را از شیاطین سرخ به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متئو دارمیان یکی از بازیکنانی است که جدایی‌اش از منچستریونایتد در تابستان پیش رو قطعی به نظر می‌رسد. در حالی که این مدافع ایتالیایی تنها یک فصل دیگر با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد، از اینتر به عنوان اصلی‌ترین مشتری وی یاد شده است.

دارمیان پیش از این از علاقه‌اش برای بازگشت به سری A سخن گفته بود. مدیر برنامه‌‌های این مدافع ۲۹ ساله رابطه خوبی با جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر دارد. ماروتا زمانی که مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس بود، هم نسبت به جذب این مدافع ایتالیایی علاقه‌مند بود.

اینتر قصد دارد با رقمی بین پنج تا شش میلیون یورو متئو دارمیان را به خدمت بگیرد، اما مسئولان باشگاه منچستریونایتد روی مدافع ایتالیایی خود ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده‌اند.

مالکان باشگاه اینتر اما بر این باورند که قیمت مدنظر منچستریونایتد برای مدافعی که در آستانه ۳۰ سالگی قرار دارد، کمی بالاست.

ایکاردی برای قهر ۲ ماهه با اینتر تاوانی بزرگ داددارمیان که در سال ۲۰۱۵ از تورینو به منچستریونایتد پیوست، در فصل اخیر تنها در هفت بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.