رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر سرمربی تیم ملی پروازی باشد فاجعه‌ای رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسانه‌های بلژیکی امروز مدعی شدند فدراسیون فوتبال ایران با مارک ویلموتس گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران دچار اختلاف نظر شده است. این اختلاف به یکی از بندهای قرارداد بر می‌گردد که ویلموتس نمی‌خواهد به صورت دائم در ایران باشد در حالی که فدراسیون تاکید دارد این مربی باید تمام تیم‌های ملی و مسابقات لیگ را از نزدیک زیر نظر بگیرد و در ایران زندگی کند.

مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا درخواست ویلموتس منطقی است یا خیر؟ گفت: باید بگویم در دنیا هیچ استانداردی در دنیا وجود ندارد که یک مربی خارجی نه تنها با ایران بلکه با هر کشوری کار کند و در آن کشور بماند یا نماند.

وی افزود: اینکه یک مربی در کشور تحت قرارداد بماند مزایایی دارد. مثلاً با عادات، سنت‌ها و فرهنگ آن کشور آشنایی بیشتری پیدا می‌کند و مسابقات لیگ را هم زیر نظر می‌گیرد. خیلی از مربیان دستیاران قوی دارند. دنیا هم با اینترنت خیلی کوچک شده است و اطلاعات باوجود فاصله کشورها می‌رسد. این به تفاهم بین فدراسیون و مربی بر می‌گردد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر سرمربی تیم ملی در کشور بماند خیلی خوب است ولی اگر نماند هم فکر نمی‌کنم فاجعه‌ای رخ بدهد. او می‌تواند همه جوره اطلاعات را داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )