پریا شهریاری می‌گوید تا زمان مشخص شدن سرمربی جدید تیم ملی، عباس هاشم‌پور، دستیار اوکتاویو برنامه‌های تیم ملی را زیر نظر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، رییس کمیته فوتبال ساحلی در ابتدا گفت : مسابقات "World Winners Cup ۲۰۱۹" از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی در هفته اول مهر سال جاری در کشور ترکیه برگزار می‌شود. بر این اساس نامه‌ای به هیأت فوتبال استان‌ها ارسال و شرایط اعلام شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی را در نامه قید کردیم.

وی ادامه داد: مهلت اعلام آمادگی باشگاه‌ها تا امروز (یکم خرداد) است و تا کنون چهار باشگاه به صورت مکتوب درخواست خود را به فدراسیون ارسال کردند که پس از بررسی کلیه جوانب، تیم‌های دارای صلاحیت از میان تیم‌های درخواست کننده معرفی خواهند شد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی تصریح کرد: پس از همکاری طولانی مدت و پر دستاوردی که با اوکتاویو برزیلی داشتیم، اکنون باید یک مربی توانمند که سابقه بازیکنی و مربیگری در این رشته را داشته باشد، جایگزین اوکتاویو شود.

وی تاکید کرد: گزینه‌ها در کمیته فنی و توسعه مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به اولویت‌هایی که وجود دارد، قطعاً بهترین تصمیم در کمیته فنی و توسعه زیر نظر انصاری فرد اتخاذ می‌شود.

شهریاری در پایان تاکید کرد: با توجه به عملکرد فنی فوق‌العاده بازیکنان تیم ملی و با در نظر گرفتن این موضوع که هاشم پور از تجربیات خوبی در مباحث فنی برخوردار است و سال‌ها دستیار اوکتاویو بوده است، برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی تا انتخاب سرمربی متوقف نخواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.