معین عباسیان، هافبک تیم فوتبال سایپا در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: چند پیشنهاد خوب دارم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرم.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد سایپا در فصل گذشته گفت: ما فصل را خوب شروع کردیم، ولی در ادامه برخی اتفاقات مثل تغییرات مدیریتی و مشکلات مالی تأثیر منفی در روند سایپا داشت. در مقاطعی از فصل پول به تیم تزریق نشد و در اواخر لیگ هم که آقای دایی از سایپا رفت. اعتقاد من این است که اگر سایپا آرامش بیشتری داشت می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. البته مصدومیت بازیکنان هم تیم ما را با مشکل مواجه کرد و کمبود بازیکن باعث شد تا دست کادر فنی بسته باشد.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل مشکلات فصل گذشته، قصد جدایی از سایپا را ندارد، عنوان کرد: من هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام و عجله‌ای هم ندارم. چند پیشنهاد خوب دارم و با آرامش خاطر بهترین تصمیم را می‌گیرم. خوشبختانه در فصل گذشته خصوصاً از اواخر نیم‌فصل اول روند خوبی داشتم و امیدوارم در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشم. فصل گذشته به دلیل مصدومیت شش بازی را هم از دست دادم که این موضوع روی عملکردم تأثیر منفی گذاشت، ولی خدا را شکر در ادامه شرایط برای من خوب پیش رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست ندارد بازی در استقلال یا پرسپولیس را تجربه کند، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگ و محبوبی در فوتبال ایران هستند، ولی باید دید که یک بازیکن با چه شرایطی می‌تواند به این دو تیم برود. من معتقدم نیمکت‌نشینی در پرسپولیس و استقلال خوب نیست و وقتی بازیکن با چنین شرایطی مواجه می‌شود، بعدها با مشکلات مختلفی روبه‌رو خواهد شد. البته اگر هم کار خوب جلو برود، بازیکن می‌تواند به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.