مهاجم تیم اینتر به خاطر افت عملکردش در پی دوری دو ماهه از ترکیب نراتزوری، فرصتی بزرگ را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین فهرست ملی‌پوشان این کشور را برای حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا اعلام کرد که در این فهرست نام مائورو ایکاردی به چشم نمی‌خورد و این در حالیست که هافبک هجومی یوونتوس، پائولو دیبالا با وجود عملکرد ضعیفش در این فصل دعوت شده است.

حضور ایکاردی در تیم ملی آرژانتین همواره با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده و دلیل آن هم وجود برخی شایعات در خصوص مخالفت کاپیتان تیم لیونل مسی با حضور او در آلبی‌سلسته است. این بار اما به نظر می‌رسد که دلیل دعوت نشدن او غیبت دو ماهه‌اش در اواسط فصل جاری (پس از بروز مشکلاتی میان او و مدیران اینتر) و عدم گلزنی‌اش در روند عادی بازی از ماه دسامبر بوده است.

برخلاف ایکاردی، هم‌تیمی او لائوتارو مارتینس به اردوی آلبی‌سلسته برای شرکت در کوپا آمه‌ریکا دعوت شده است. جرمن پتزلا مدافع فیورنتینا و رودریگو دپل از اودینزه دیگر بازیکنان شاغل در سری A هستند که به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت شده‌اند.

لیونل مسی هم مطابق انتظار دعوت شده است و قصد دارد یک بار دیگر شانس خود را برای کسب یک جام بزرگ در رده ملی امتحان کند. رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا در فاصله ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) تا هفتم جولای (۱۶ تیر) در برزیل برگزار می‌شود و تیم ملی آرژانتین در گروه دوم این رقابت‌ها با کلمبیا، پاراگوئه و قطر به عنوان میهمان، قرار گرفته است.

فهرست ملی‌پوشان آرژانتین برای کوپا آمه‌ریکا:

دروازه‌بان‌ها: آندرادا، آرمانی و مارکسینمدافعان: فویث، فونس موری، اوتامندی، پتزلا، کاسکو، آکونیا، ساراویا و تاگلیافیکوهافبک‌ها: پاردس، گیدو رودریگس، لوسلسو، پریرا، پالاسیوس و دپلمهاجمان: آگوئرو، دی‌ماریا، دیبالا، مارتینس، مسی، ماتیاس سوارس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.