مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شایسته صعود به دور بعد بودیم اما برخی اتفاقات باعث شد حذف شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترابی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابرالسد قطر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اظهار داشت: در مقابل السد یک نمایش قابل قبول داشتیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری به این تیم هم بزنیم اما متاسفانه این بازی جنبه تشریفاتی داشت و هر چند گلی هم می زدیم تاثیری در صعود ما نداشت.

وی تاکید کرد: اگر برخی اتفاقات رخ نمی داد مطمئن باشید که ما الان به دور بعد صعود کرده بودیم ولی این امر میسر نشد و ما از گردونه رقابت ها حذف شدیم.

ترابی در خصوص دیدار برابر سپاهان اصفهان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم گفت: فکر می کنم یک بازی بزرگ در پیش است و فکر می کنم یک حریف سرسخت را در پیش رو داریم. با توجه به اینکه زردپوشان اصفهانی، قهرمانی را از دست داده اند حالا تمام تمرکزشان این است که بتوانند با شکست ما و داماش گیلانیان قهرمان جام حذفی شوند. بنابراین همه علاقه مندان فوتبال باید انتظار یک بازی جان دار، درگیر و فیزیکی را از دو تیم داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که امروز توانستی هم گل بزنی و هم پاس گل بدهی گفت: هدف همه ما موفقیت تیم است؛ اینکه چه کسی گل می زند و چه کسی پاس گل می دهد مهم نیست تنها موفقیت پرسپولیس برای همه مهم است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان و در خصوص خداحافظی ژاوی گفت: او بازیکن بزرگی بود. سالها در بهترین تیم دنیا بازی کرد. البته اعتقاد دارم هنوز هم می توانست به فوتبال خود ادامه دهد اما در بهترین شرایط خداحافظی کرد و امیدوارم یک روز مربی بزرگی در فوتبال دنیا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.