رئیس کمیته آموزش گفت: بعد از یکسال تلاش مجموعه فدراسیون،مربیان، مدرسان، همکاران، اعضای کمیته آموزش، به عنوان عضو کنوانسیون آموزش AFC انتخاب شدیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش گفت: تلاشهای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و حمایتهای بسیار مستمر ساکت، دبیرکل پیشین فدراسیون و همکاری ادامه دار شکوری، سرپرست دبیرکلی و مربیان، مدرسان، همکاران، اعضای کمیته آموزش باعث شد تا ما بتوانیم پس از ارزیابی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از دوره A که سه ماه پیش برگزار شد، قبولی نهایی با حداکثر امتیاز را از سوی AFC دریافت کنیم.

وی ادامه داد: امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک مربوط به کنوانسیون آموزش AFC را ارسال کرد و از این پس فعالیتهای خود را در این زمینه پیگیری می کنیم.

رئیس کمیته آموزش گفت: مربیانی که دارای مداراک A و B آسیا هستند باید در کلاسهای دانش افزایی شرکت کنند و یا فعالیت رسمی در کار فوتبال داشته باشند، با داشتن این مجوز اجازه فعالیت دارند. در واقع سطح مربیگری مربیان که در کدام رده حضور دارند، فرق نمی کند. اما باید به عنوان مربی کار کنند. در واقع افرادی که دارای گواهینامه هستند اگر بعد از سه سال فعالیت نداشته باشند، این گواهینامه از بین می رود. این مجوز کار با نظارت فدراسیون و هیات های استانی بوده و مربیان با داشتن این مجوز، اجازه فعالیت دارند.

وی در پایان گفت: سطح آموزش به لحاظ کیفیت برای مربیان در دوره های آموزشی افزایش خواهد یافت. هرساله محتوا تغییر می کندو سعی ما بر این است تا با مسابقات روز دنیا مثل باشگاههای آسیا، جام جهانی و جام ملتها برنامه ها را به روز کرده و آموزش دهیم. این امر از دو سال پیش تاکنون بوده ، دستورالعمل نظام هماهنگ را نوشتیم و در اختیار استانها قرار داده ایم. در واقع به واسطه حضور در کنوانسیون آموزش AFC تغییرات قابل ملاحظه ای وجود خواهد داشت که در حداقل زمان گزارش آن را به هیات رئیسه ارائه می دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.