کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به شایعه پیوستنش به رئال مادرید دامن زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه ۲۰ ساله که شب گذشته (یکشنبه) از جانب انجمن ملی فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه (UNFP) به عنوان بهترین بازیکن فصل لوشامپیونه و بهترین بازیکن جوان فصل این رقابت‌ها معرفی شد، اشاره کرد ممکن است در تابستان پیش‌رو از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود و به شایعه پیوستنش به رئال مادرید دامن زد.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌‌ژرمن پس از دریافت این عناوین گفت: این فصل هم ناامیدهایی وجود داشت، اما این هم جزئی از فوتبال است و در نهایت ما موفق به قهرمانی در لوشامپیونه شدیم. مایلم از بازیکنان، سرمربی تیم و باشگاه دوباره تشکر کنم. کسب این عناوین برایم مهم بود. من چیزهای زیادی در پاری‌سن‌ژرمن آموختم.

وی افزود: فکر می‌کنم زمانش رسیده که مسئولان بیشتری در تیم داشته باشم. امیدوارم این مسئولیت را در پاری‌سن‌ژرمن داشته باشم که اگر این اتفاق بیفتد، مایه مباهات من خواهد بود یا اینکه ممکن است در جایی دیگر و در پروژه‌ای جدید این مسئولیت را بگیرم. مایلم از همه تشکر کنم.

امباپه در ادامه در مواجهه با این پرسش که «با توجه به اظهارنظری که می‌کنید به نظر تضمینی برای ماندن‌تان در پاری‌سن‌ژرمن وجود ندارد. درست است؟»، اظهار داشت: من چیزی را که باید می‌گفتم را گفتم. وقتی در چنین وضعیتی هستید، می‌توانید پیام‌تان را بدهید و فکر می‌کنم من پیامم را دادم.

امباپه که در سال ۲۰۱۷ از موناکو با قراردادی به ارزش ۱۴۵ میلیون یورو به علاوه ۳۵ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تا کنون در ۸۶ بازی از رقابت‌های مختلف ۵۹ گل برای PSG به ثمر رسانده است.

کیلیان این فصل هم عملکرد خوبی از خود نشان داده و ۳۸ گل در ۴۲ بازی برای پارس‌سن‌ژرمن زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.