سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی جذابی بود و احساس کردم که این بازی همه چیز داشت و ایده‌آل بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی جذابی بود و احساس کردم که این بازی همه چیز داشت و ایده‌آل بود. این بازی می‌تواند برای من و بازیکنان فولاد یادگار بماند. دو تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند و هر دو تیم ضربه ایستگاهی خوبی را داشتند. واقعاً من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که تا لحظه آخر تسلیم نشدند.

وی در ادامه گفت: می‌دانستیم که تیم حریف تیم پر مهره و قدرتمندی است ولی ما هم در این باره تمهیداتی اندیشیده بودیم. از اینکه پری‌یرا آقای گل شد خوشحالم و به او تبریک می‌گویم. این بازیکن خیلی حرفه‌ای است و امسال هم به ما کمک کرده است. با اینکه ۳۵ سال سن دارد ولی به خوبی برای ما کار کرده است و از او راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد بیان کرد: از اینکه فولاد در بازی نتیجه واگذار می‌کند اما به بازی بر می‌گردد احساس خوبی دارم و همیشه انگیزه‌ای داریم که تا لحظه آخر تسلیم نخواهیم شد. من دیشب با مسئولین باشگاه صحبت کردم و قرار بر این شد که اگر شرایط من را بپذیرند در این تیم بمانم. اگر این تیم دست من باشد، تیمی را خواهم بست که عنوان قهرمان را یدک بکشد. هدف من و بازیکنان این است که مردم خوزستان را شاد کنیم. این خطه به خطه فوتبال‌خیز معروف است و مردمش باید یک تیم خوب در این ورزشگاه خوب و زیبا داشته باشند.

قطبی در پایان در مورد سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم که از کدام بازیکنانتان بیشتر راضی هستید، گفت: در حقیقت باید از تماشاگرانمان راضی باشم؛ آنها به خوبی و زیبایی هر چه تمام‌تر تیم را تشویق و حمایت کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.