بازیکن استقلال می‌گوید بدقولی مدیران این تیم باعث شده است تا بازیکنان دیگر به حرف آن‌ها اعتماد نکنند.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری مدافع استقلال پس از به پایان رساندن لیگ هجدهم با برتری ۲ بر یک استقلال برابر سپیدرود رشت گفت: باید کالبدشکافی کرد که ببینیم چرا بازیکنان در روز خداحافظی خسرو حیدری اعتصاب کردند. این اتفاقات ماحصل برخوردی است که با بازیکنان شده است. بازیکن می ‌فهمد در چه تیمی بازی می‌کند و می‌داند که چه مشکلی دارد. پرداختی‌ها همیشه در استقلال خوب نبوده است.

وی ادامه داد: باید به بازیکن توضیح دهند که مثلاً به فلان دلیل پول نیست اما مداوم امروز و فردا می‌کنند. بازیکن هم به خاطر این که احساس می‌کند به او بی‌احترامی می‌شود این کارها را را انجام می‌دهند. اگر کاری صورت گرفته به این دلایل بوده است.

او درباره خداحافظی خسرو حیدری گفت: نباید این داستان‌ها را با خداحافظی خسرو حیدری قاطی کرد. او بازیکن بزرگی بود و کارهایی که برای استقلال کرده قابل تقدیر بوده است و همه او را دوست دارند.

غفوری درباره مشکلات مالی استقلال گفت: یک نکته را بگویم که من مقدار زیادی از مطالباتم را گرفته‌ام. پس‌فردا مدیران مصاحبه نکنند و بگویند این آقا که این حرف‌ها را زده است، خودش پول زیادی از قراردادش را گرفته است. من به صورت کلی این حرف‌ها را می‌زنم. پرداختی که به بازیکنان شده است نزدیک به ۵۰ درصد بوده است در حالی که لیگ به اتمام رسیده است. بازیکن باید چه کار کند؟ پرداختی ۷۰ یا ۸۰ درصد فصل‌های پیش رسیده به ۵۰ درصد. قرارداد فلان قدر می‌بندند و تنها ۵۰ درصد می‌دهند در حالی که بازیکن روی آن پول حساب می‌کند. بازیکن باید چه کار کند؟ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ آن قدر وعده و وعید به بازیکن می‌دهند که بازیکن دیگر حرف را باور نمی‌کند و اعتمادش را از دست می‌دهد. مدیریت باید بهتر عمل کند. همه می‌دانند که تلاش می‌کنند پول به باشگاه بیاورند اما این زمان پرداخت پول به بازیکنان اذیت‌کننده بوده است.

وی درباره عملکرد استقلال در لیگ هجدهم گفت: باید از هواداران عذرخواهی کنیم. فصلی بود که می‌توانستیم قهرمان شویم. ابتدا مدیرعامل را عوض کردند و زمان نقل و انتقالات را از دست دائم. تغییرات کمتر باشد، تیم‌ها بهتر عمل می‌کنند. این فصل که تمام شد و از الان باید به فکر فصل بعد باشیم.

مدافع استقلال درباره داوری گفت: امروز شاهد گل سپیدرود بودیم. حق داورها در فوتبال خورده شده است. آن‌ها کمترین حقوق را می‌گیرند و بیشترین فشار را تحمل می‌کنند اما باید انتقادپذیر باشند. رفعتی در تلویزیون قوانین فیزیک را جابه‌جا می‌کند. او اصرار دارد که توپ اوت شده است. اگر به یک بچه ۱۰ ساله می‌گفتی تشخیص می‌داد که توپ اوت نشده است. امکان نداشت که آن توپ اوت شده باشد.

غفوری درباره ماندنش در استقلال گفت: من قراردادم تمام شده است اما دوست دارم در استقلال بمانم زیرا با این تیم انس گرفته‌ام. پیشنهادی به ما داده نشده است اما اولویت اول و آخر من استقلال است.

وی در پایان درباره این که پاتوسی می‌خواست پنالتی را بزند گفت: این درست نیست. او اصلاً به سمت توپ نیامد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )