دروازه‌بان استقلال می‌گوید از اردوی پیش فصل در ترکیه می‌دانستند که لیگ هجدهم بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سید حسین حسینی به از اتمام لیگ هجدهم و کسب سهمیه آسیا گفت: فصل بسیار سختی بود. از اردوی ترکیه مشخص بود، فصل سختی است. در اردوی ترکیه همه دنبال اهداف خود بودند. می‌دانستیم فصل سختی داریم. قطعاً اگر در چند بازی داوری اذیت نمی‌کرد، الان قهرمان بودیم.

او درباره اینکه چون شفر در اوایل فصل آماده سازی به جای حضور در تمرینات در شبکه تلویزیونی مشغول تفسیر فوتبال بود، این تیم از قهرمانی بازماند گفت: نمی‌خواهم بحث را باز کنم اما در اردوی ترکیه یکی دنبال این بود تیم را به آلمان ببرد و پولی به جیب بزند.

دروازه‌بان استقلال در واکنش به اینکه مشکلی با شفر داشت، تاکید کرد: من مشکلی با شفر نداشتم. خیلی‌ها می‌خواستند پولی به جیب‌شان برود. در آن مقطع مدیرعامل تغییر کرده بود؛ بازیکنان رفته بودند. پول بود اما به تیام و جپاروف ندادند که این دو بازیکن بمانند.

حسینی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم مشکلات را گردن داوری بیاندازم اما در بازی‌های حساس از داوری لطمه خوردیم. امروز هم گل آفساید خوردیم. امروز پرسپولیس با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌مان قهرمان شد. اگر ما چهار امتیاز بیشتر می‌گرفتیم قهرمان می‌شدیم. این هم بازی آخر بود. برای خودم خوشحالم. به کسانی که در نیم فصل دنبال معاوضه من بودند، درس ایستادگی دادم.

او درباره شایعه خداحافظی رحمتی در این بازی گفت: صحبتی با ما نشده بود و همانطور که گفتید، مسلماً شایعه بود.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که قرارداد را تمدید خواهد کرد، گفت: به صورت رسمی پیشنهاد تمدید قرارداد ندارم. دو، سه پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است چون این تیم را دوست دارم.

حسینی درباره اعتصاب بازیکنان تیمش در روز خداحافظی خسرو حیدری اظهار کرد: به یک دلیل اعتصاب کردیم چون به ما احترام نگذاشتند. اگر مثل ماه‌های قبل می‌گفتند پول نداریم قبول می‌کردیم. اعتصاب کار خوبی نیست اما چون بی‌احترامی شد، این کار را انجام دادیم. بحث یکی، دو نفر نبود که تصمیم اعتصاب را بگیرند. خودمان تصمیم گرفتیم.

وی، یادآور شد: دیروز به احترام آقای مجیدی تمرین کردیم. بعد هم صحبتی انجام شد که به اردو نرویم.

دروازه‌بان استقلال درباره اینکه یکی از معاونان استقلال بازیکنان را به خاطر اعتصاب تهدید کرده، گفت: ما تهدید نشدیم و این شایعه است.

وی در واکنش به اینکه مجیدی گفته بازیکنان باید ارزش پیراهن استقلال را بدانند گفت: پیراهن استقلال ارزشمند است. اول باید برای طرفداران بازی کنیم و هدف خوشحالی آن‌ها باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )