مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری به مرور خاطراتش در این تیم پرداخت و گفت: آرزویم این بود که خداحافظی باشکوهی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری در بازی استقلال با سپیدرود از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرد.

حیدری در پایان مسابقه به نشست خبری آمد و در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۶ سالگی در استقلال بودم. به خاطر بعضی از اتفاقات مجبور شدم در مقطعی به ابومسلم بروم ولی خوشحالم به استقلال بازگشتم. استقلال یکی از غول های آسیا است.

افزود: زندگی ام را مدیون استقلال هستم چه از لحاظ مالی و چه از نظر افتخارات فوتبالی. این تصمیم خیلی برایم سخت بود. وقتی به زمین آمدم نشان دادم که می خواهم در اوج خداحافظی کنم.

حیدری که باید از او به عنوان مدافع سابق استقلال یاد کنیم، تصریح کرد: امروز آنقدر انگیزه داشتم که یاد جوانی هایم افتادم. دوست داشتم برای آخرین بار برای تیمم مثمر ثمر باشم. به قول هواداران می خواستم «سر توپ» های معروف را بزنم. در بازی با بوریرام تایلند یک سر توپ زدم که سه بازیکن مثل گروه ارکستر روی هوا پریدند!

حیدری تاکید کرد: از جوانی ام در استقلال رشد کردم. آرزویم بود با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال کنار بروم. امروز این افتخار نصیبم شد. امروز واقعا هواداران مرا شرمنده کردند و سنگ تمام گذاشتند. شاید این فرصت دیگر نصیبم نمی شد در استقلال و با این پیراهن مقدس خداحافظی کنم.

مدافع سابق استقلال ادامه داد: از خانواده و همسرم تشکر می کنم. سال های سال بود که در خدمت تیم ملی و باشگاه استقلال بودم و همسرم کنارم بود. او همیشه به من کمک می کرد. از تمام مربیانم چه در تیم های پایه چه در تیم های بزرگسالان و ملی، مدیران و همبازیانم و همچنین مهدی تاج تشکر می کنم که پست زیبایی گذاشته بود. آقای تاج در این پست گفته بود خسرو وقتی مصدوم می شد کی روش دغدغه داشت چه کسی جایش بازی کند.

حیدری گفت: امروز بازیکنان خوبی در استقلال و تیم ملی داریم. از همه تشکر می کنم بخصوص پژمان منتظری که همسایه و همبازی ام است. امیدوارم بتوانم لطفشان را جبران کنم. سال هایی که در استقلال بودم سعی کردم در اوج باشم. در یکی دو سال اخیر هم مصدومیت هایی داشتم که کمتر بازی کردم ولی هیچ موقع برای تیم مشکل ساز نبودم. در کل فوتبالم سعی کردم هیچکس از من ناراحت نشود و مربی ای دغدغه نداشته باشد خسرو حیدری برایش مشکل ساز شود. هیچ بازیکن و مربی ای نیست که بگوید حیدری حاشیه داشته و برای تیم مشکل ساز شده است. همیشه سعی کردم در خدمت تیم باشم.

وی افزود: جانم را برای استقلال گذاشتم. این افتخار نصیب خیلی از بازیکنان نشد که با لباس استقلال بروند. می خواستم خداحافظی با شکوهی داشته باشم. می توانست خداحافظی ام با قهرمانی استقلال باشد و بازی امروز می شد مهمتر باشد اما اتفاقاتی در هفته گذشته رخ داد که همه می دانید. استقلال همیشه مظلوم بوده و خواهد بود. امیدوارم و مطمئنم استقلال دوباره بلند می شود. استقلال غول آسیا است و کسی نمی تواند به این تیم ضربه بزند. مطمئنم استقلال سال آینده با بازیکنان خوبی که دارد و همچنین فرهاد مجیدی موفق می شود.

مدافع سابق استقلال خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که امروز خداحافظی کردم این بود که در یک موقعیت خوب جلوی چشم هواداران بروم. از فردا دنبال این هستم با دانش بالا دوباره به تیم استقلال برگردم. البته عجله ای ندارم. فرقی هم نمی کند در چه سمتی. امیدوارم دوباره سرباز استقلال شوم. این افتخار نصیب هر بازیکنی نشده است. فکر می کنم آخرین بار ۱۰ سال پیش علیرضا منصوریان توانست مقابل چشم هواداران خداحافظی کند.

حیدری گفت: برای استقلال و تیم ملی افتخار آفرینی کرده ام. از این موضوع غنی هستم. شاید خیلی ها برایشان رویا باشد که در جام جهانی و جام ملت ها بازی کنند ولی اینها برای من خاطره است. خوشحالم از نام استقلال به این افتخارات رسیدم. هرچه دارم از اسم استقلال است. امروز جلوی هواداران اشک ریختم فقط به این خاطر که شاید نتوانم آنها را در مستطیل سبز ببینم ولی ما کنار هم هستیم.

وی تاکید کرد: به من می گویند «خسرو خوبان» ولی از امروز جلوی هرکسی بخواهد به استقلال ضربه بزند و حاشیه سازی کند که دور و بر تیم هم هستند، می ایستم و اجازه نمی دهم تیم را به حاشیه ببرند.

حیدری در پایان گفت: این لباس تن هرکسی نمی رود. بازیکنان باید قدر این لباس را بدانند و آنرا بالا نگه دارند. دوست داشتم با قهرمانی استقلال خداحافظی کنم. می توانستیم قهرمان شویم ولی خیلی چیزها دست به دست هم داد. مظلومیت استقلال باعث شد جلوی قهرمانی ما گرفته شود. امیدوارم استقلال را به جای اصلی خود برگردانیم و دوباره تیم را قهرمان کنیم. مطمئنا من هم کنار تیم هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )