پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ هجدهم را داشت اما عوامل مختلفی موجب شد که استقلال فقط سهمیه آسیا را کسب کند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل سپیدرود و کسب رتبه سوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. بعد از زدن گل دوم، اعتماد به نفس بازیکنان سپیدرود از دست رفت. سپیدرود انگیزه خود را از دست داد. بازی در نهایت دست استقلال بود و به خوبی توپ را رد و بدل کردند. بعد از گل دوم استقلال، سپیدرود مقداری بی‌انگیزه شد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال نظم خوبی در بازی نداشت ولی خوب به گل رسید و خیلی خوب از گل خودش حفاظت کرد. به طور کلی تیم نظم همیشگی خودش را نداشت. کار تاکتیکی استقلال چشم گیر نبود.

او با بیان اینکه کار گروهی در استقلال بسیار کم بود، افزود: فکر می‌کنم بیشتر بازیکنان استقلال نمایشی بازی کردند. نمی‌خواهم از کلمه خودخواهانه استفاده کنم اما بازیکنان ضربه آخر را پاس ندادند و خودشان شوت زدند.

ورمزیار در ارزیابی کلی خود از استقلال در لیگ هجدهم گفت: این استقلال می‌توانست قهرمان شود. همه عوامل دست به دست هم دادند تا قهرمان نشود. از باشگاه تا بازیکن و تماشاگر دست به دست هم دادند تا این اتفاقات رقم خورد که استقلال سهمیه آسیا را بگیرد ولی می‌توانست قهرمان شود. با این تیمی که وجود داشت و با این پتانسیلی که روی نیمکت بود، استقلال می‌توانست قهرمان شود.

بازیکن سال‌های دور استقلال خاطرنشان کرد: استقلال یک تیم داخل زمین و یک تیم روی نیمکت داشت. تیم از نظر مهره خوب بود. مربی خوبی روی نیمکت بود ولی متأسفانه خیلی از عوامل دست به هم داد تا قهرمانی رقم نخورد. همه مقصر این ناکامی بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.