سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه ساختار این باشگاه باید درست شود، از حرکات مافیایی در این باشگاه انتقاد کرد و به هواداران استقلال قول داد تیمی در خور شان بسازد!

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در پایان دیدار استقلال با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی، صحبت‌های تندی را مطرح و از بعضی از اتفاقات این باشگاه، به شدت انتقاد کرد.

مجیدی در ابتدا قهرمانی پرسپولیس را به این تیم و هوادارانش تبریک گفت و ادامه داد: می خواهم یک دقیقه در مورد باشگاه صحبت کنم. فکر می‌کردم که چه بگویم، دیدم بهترین کار این است که صادقانه با مردم صحبت کنم. من خوشبختی را در استقلال زود تجربه کردم، ستاره بودم و میلیون‌ها نفر دوستم داشتند. فرزند استقلالم و آجر به آجر باشگاه را می شناسم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: من همه اتفاقات، شیطنت‌ها و حرکات مافیایی در استقلال را درک می‌کنم. هر موقع این تیم را ترک می‌کنم و برمی گردم، می بینم حتی یک آجر هم در این باشگاه جابجا نشده است. قراردادهای میلیاردی بسته می‌شود ولی هیچ نتیجه‌ای ندارد.

مجیدی افزود: چیز تلخ این است که شخصیت فوتبالی استقلال در دهه‌های گذشته از بین رفته است. فوتبالیست‌های باشخصیتی داریم ولی باید ساختار باشگاه استقلال درست شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: قاطع و محکم به هواداران استقلال می گویم این شخصیت را به استقلال برمی گردانم. هر بازیکنی لباس استقلال را می پوشد، اول با هواداران قرارداد می‌بندد بعد با باشگاه. من امروز این را به بازیکنان هم گفتم. بازیکن به هوادار تعهد دارد.

وی از صحبت‌های چند روز گذشته خود درباره عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه اظهار پشیمانی کرد و گفت: اگر به چند روز پیش برگردم، شاید آن حرف‌ها را نزنم. یک سیاستمدار هم می‌تواند طرفدار تیم مورد علاقه اش باشد ولی تحت فشار بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان تأکید کرد: خیال هواداران راحت باشد. استقلال را از نو می‌سازیم و سال بعد تیمی درخور نام باشگاه درست می‌کنیم.

مجیدی در ادامه از پاسخ دادن به سوالات دیگر خبرنگاران خودداری و ورزشگاه را ترک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.