بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود پس از قطعی شدن سقوط تیمشان به لیگ دسته اول روی زمین دراز کشیدند و گریه کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال برابر سپیدرود رشت که به پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان خاتمه یافت، خسرو حیدری به همراه بازیکنان تیم استقلال، با هواداران این تیم خداحافظی کرد. حیدری که بر روی دوش بازیکنان استقلال، با تماشاگران خداحافظی می‌کرد، به شدت اشک می‌ریخت و هواداران او را مورد تشویق قرار می‌دادند.

* بازیکنان سپیدرود که به لیگ پایین‌تر سقوط کرده، بر روی زمین افتاده و همگی در حال گریه کردن بودند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال همگی با شعار «خسرو دوست داریم»، با این بازیکن قدیمی استقلال خداحافظی کردند.

* در گوشه‌ای دیگر از ورزشگاه، هواداران سپیدرود رشت به شدت علیه مسئولین استانی شعار داده و آنها را عامل سقوط سپیدرود به لیگ یک می‌دانستند.

* بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت به سمت هواداران خود رفته و ضمن عذرخواهی از آنان، به شدت ناراحت بودند.

* هواداران سپیدرود حاضر به ترک ورزشگاه نبودند که با دخالت مأموران انتظامی، بالاخره ورزشگاه آزادی را با ناراحتی ترک کردند. آنها هنگام ترک ورزشگاه، باز هم علیه مسئولان استان گیلان شعار می‌دادند و دلیل اصلی سقوط سپیدرود را مسئولان می‌دانستند.

* یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه که برای عکس گرفتن از هواداران سپیدرود، به سمت آنها رفته بود، با هواداران این تیم درگیری پیدا کرد و آنها به سمت او بطری آب پرتاب می‌کردند. مأموران انتظامی به سرعت عکاسان را از مقابل تماشاگران سپیدرود دور کردند.

* روح‌الله باقری بازیکن استقلال به سمت هواداران سپیدرود رفت و با آنها صحبت کرد.

* هواداران سپیدرود دقایقی گلایه‌های خود را به روح‌الله باقری می‌گفتند و او سعی می‌کرد تا طرفداران سپیدرود رشت را آرام کند.

* در گوشه‌ای دیگر از زمین، خسرو حیدری همچنان توسط هواداران استقلال تشویق می‌شد و طرفداران استقلال به سمت او گل پرتاب می‌کردند. خسرو حیدری پیراهن خود را به سمت هواداران استقلال پرتاب کرد و برای همیشه با آنان خداحافظی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.