تیم فوتبال پدیده با شکست ماشین‌سازی، لیگ هجدهم را در رده چهارم به پایان رساند تا شانس آسیایی شدنش تنها به قهرمان نشدن داماش گیلان در جام حذفی بستگی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر با ۸ بازی همزمان از ساعت ۲۱:۳۰ در شهرهای مختلف برگزار شد که دو دیدار مهم تکلیف آخرین سهمیه آسیایی فصل بعد لیگ قهرمان را مشخص کرد و برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران، یک تیم مشهدی شانس بالایی برای سهمیه آسیایی داشته باشد.

در یکی از این دیدارها پدیده مشهد رده چهارمی در ورزشگاه بنیان دیزل مهمان ماشین‌سازی تبریزی بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم دوم شهر تبریز را شکست دهد.

گل‌های شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار حسین مهربان در دقیقه ۱۸ و یونس شاکری در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند و حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۵۵ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

مشهدی‌ها با این پیروزی ۵۶ امتیازی شدند و در رده چهرام باقی ماندند. در صورت قهرمانی یکی از تیم‌های پرسپولیس یا سپاهان در جام حذفی، سهمیه چهارم لیگ قهرمانان آسیا به پدیده خواهد رسید و فوتبال مشهد برای نخستین بار صاحب سهمیه آسیایی می‌شود.

در دیگر دیدار مشخص کننده سهمیه چهارم آسیا، تارکتورسازی در خوزستان مهمان فولاد بود که با تساوی ۲ بر ۲ مقابل این تیم، در رده پنجم باقی ماند و دستش از سهمیه آسیایی کوتاه ماند. این تساوی ششمین بازی بدون برد تبریزی‌ها بود.

در این دیدار ابتدا فولاد توسط پریرا در دقیقه ۳۶ به گل رسید اما اکبر ایمانی در دقیقه ۵۵ و اشکان دژاگه در دقیقه ۸۰ برای تراکتورسازی گلزنی کردند اما این پایان کار نبود و فولاد در دقیقه ۹۰ به گل تساوی دست یافت.

تراکتورسازی با این تساوی ۵۲ امتیازی شد و شاگردان قطبی با ۳۷ امتیاز در رده نهم قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.