هواداران جمی درخواست عجیبی از بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه تختی جم آغاز خواهد شد که بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و مشتاقانه در انتظار آغاز مسابقه هستند.

* اتوبوس دو تیم ساعت ۲۰ وارد ورزشگاه تختی جم شد. نکته قابل توجه اینکه موقع خروج بازیکنان جم از اتوبوس، تماشاگرانی که نزدیک آنها بودند با لهجه شیرین جمی از آنها می‌خواستند به پرسپولیس ببازند تا این تیم قهرمان شود.

* جایگاه روبه‌روی زمین را تماشاگران زردپوش پارسی به اشغال خود در آوردند، اما سکوهای پشت و کنار دروازه در اختیار هواداران پرسپولیس است.

* تماشاگران پرسپولیس سرود قهرمانی را در ورزشگاه تختی جم سر دادند.

* بی‌نظمی و ناهماهنگی بین مسئولان یگان ویژه و هیئت فوتبال جم بیداد می‌کرد، از این جهت که کلید جایگاه خبرنگاران یک ساعتی مفقود شده بود و اصحاب رسانه در ورزشگاه سرگردان بودند. نکته عجیب‌تر اینکه وقتی آنها توانستند به این جایگاه ورود کنند با حضور تماشاگران زیادی در این جایگاه مواجه شدند!

* خبرنگاران از نیروهای یگان ویژه خواستند، افراد غیرخبرنگار را از جایگاه بیرون کنند، اما به خواسته‌ آنها توجه نشد!

* خبرنگاران بعد از سرگردانی در ورزشگاه نزد سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ رفته و از او کمک گرفتند تا اینکه مسئول برگزاری مسابقات با حضور در جایگاه خبرنگاران تمام افراد غیرخبرنگار را از آنجا بیرون کرده و خبرنگاران و اصحاب رسانه توانستند بعد از یک ساعت در جایگاه خود مستقر شوند.

* جایگاه خبرنگاران فاقد اینترنت، پریز برق و امکانات اولیه بود. خبرنگاران حتی در صورت درگیری احتمالی تماشاگران دو تیم نیز به خاطر قرار گرفتن در میان آنها از امنیت جانی برخوردار نیستند.

* زمان پخش اذان مغرب در ورزشگاه هواداران زیادی افطار کردند، تا صحنه‌های قشنگی در ورزشگاه رقم بخورد.

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پارس جنوبی جم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.