مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد از آمادگی این باشگاه برای تحقق خواسته‌های سرمربی شیاطین سرخ سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد می‌گوید که آماده است در تابستان امسال از اولگنار سولسشایر حمایت کند.

آخرین اخبار حاکی از آن است که سولسشایر پس از ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، قصد خانه تکانی در تیم را دارد و ضمن فروش تعدادی از بازیکنان، اقدام به خرید چند بازیکن جدید خواهد کرد. وود وارد هم می‌گوید که باشگاه منچستریونایتد از نظر مالی در موقعیتی قرار دارد که بتواند حمایت‌های مالی لازم را از سرمربی نروژی‌‌اش انجام دهد.

وودوارد امروز (پنجشنبه) پس از جلسه ارائه سومین گزارش مالی باشگاه منچستریونایتد در سال جاری، به خبرنگاران گفت: بعد از فصلی پرتلاطم، در باشگاه منچستریونایتد همه اعضا روی ساختن باشگاه به سمت موفقیت تمرکز دارند، موفقیتی که هواداران ما لیاقتش را دارند.

وودوارد افزود: برنامه آماده‌سازی باشگاه برای فصل جدید در دست بررسی است و قدرت تجاری ما نیز این اجازه را می‌دهد که از سرمربی و تیمش حمایت کنیم و نگاه ما به پیشرفت در آینده است.

فوتبال جهان| رونمایی از پیراهن جدید منچستریونایتد با پوگبا + عکس

منچستریونایتد فصل را در جایگاه ششم لیگ برتر انگلیس به پایان رساند و این بدان معناست که شیاطین سرخ از حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده و پاداش‌های مرتبط با آن باز خواهند ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.