سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از کسب مقام قهرمانی کوپا ایتالیا، از مبهم بودن آینده‌اش در این تیم گفت و به سود بردن تیمش از اشتباه محرز داور اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لاتزیو شب گذشته (چهارشنبه) در فینال جلم حذفی ایتالیا رقیب سرسخت خود آتالانتا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و قهرمان این رقابت‌ها شد.

سیمونه اینزاگی سرمربی آبی‌های شهر رم، پس از کسب این موفقیت به آنهایی که از اواسط فصل شروع به انتقاد از او کردند پرداخت و به مشخص نبودن آینده‌اش در این تیم اذعان داشت.

اینزاگی گفت: شب فوق‌العاده‌ای بود به خصوص در استادیوم خودمان. بازی فشرده بود و ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و نهایت استفاده را از ضربات شروع مجدد بردیم. شرایط این بازی کاملاً شبیه بازی‌مان با آتالانتا در سری A بود اما این بار ما توانستیم جریان بازی را به سود خودمان هدایت کنیم. قهرمانی حق‌‌مان بود چون در سه سال گذشته کلی تلاش کرده بودیم و الان کاملاً سزاوار آن هستیم که از این شب به یاد ماندنی لذت ببریم.

لاتزیو در حالی بازی را برد که بازیکنش باستوس یک خطای هند محرز انجام داد که حتی داور می‌توانست به او کارت قرمز نشان دهد. این اتفاق رخ نداد و خشم جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا را به همراه داشت، کسی که قضاوت این بازی رسوایی‌‌آمیز توصیف کرد به خصوص که از کمک داور ویدئویی هم برای بازبینی این صحنه استفاده نشد. خطای باستوس آنقدر محرز بود که حتی اینزاگی هم به آن اعتراف کرد.

او ادامه داد: اعتراف می‌کنم که آن صحنه پنالتی بود اما خب این را هم باید بگویم که آندره‌آ ماسیلو (بازیکن آتالانتا) باید به خاطر خطایش روی کوره‌آ اخراج می‌شد.

مدیران باشگاه لاتزیو به اینزاگی برای ادامه دادن به کارش در این تیم چراغ سبز نشان داده‌اند اما به نظر می‌رسد که خودش خیلی از این بابت مطمئن نیست.

او تأکید کرد: من از سال ۱۹۹۹ در خانواده لاتزیو بوده‌ام، ابتدا به عنوان بازیکن و حالا به عنوان سرمربی. در این مدت لحظاتی بوده‌اند که من فکر می‌کردم باشگاه بیشتر از من حمایت می‌کند اما می‌دانم چه کسانی دارند انتقادات مغرضانه انجام می‌دهد و چه کسانی تلاش می‌کنند که انتقادات سازنده انجام دهند. این چهارمین فینال من به عنوان سرمربی لاتزیو بود چون فراموش نمی‌کنم که دو بار هم با تیم جوانان به این بازی رسیده بودم. من خیلی خوشحالم و این موفقیت را به بازیکنانم تقدیم می‌کنم. آنها هم شاید در این فصل بیش از اندازه مورد انتقاد واقع شده‌اند. حق‌مان است که از این شب زیبا لذت ببریم. بعد از آن با مدیر ورزشی و رئیس باشگاه در مورد همه چیز گفت‌و‌گو خواهم کرد. رابطه ما خوب است اما بعضی چیزها هم آنطور که مردم فکر می‌کنند حتمی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.