حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت که بازیکنان این تیم به دلیل عدم کارایی‌شان باید جریمه شوند.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اشتباه داوری دیدار استقلال مقابل نصعت نفت آبادان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سر استقلال را بریدند. به خاطر برخوردی که با یک تیم پرطرفدار شد، تأسف خوردم. اتفاقاتی که افتاده، به هیچ وجه در شأن فوتبال ما نیست. تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد، به دلیل یک اشتباه از کورس قهرمانی خارج می‌شود، این مسئله قابل قبول نیست. امیدوارم اشتباهی که صورت گرفته، عمدی نبوده باشد. فدراسیون حداقل باید فکری می‌کرد تا حقی از استقلال ضایع نشود.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در مورد عملکرد مدیران باشگاه تصریح کرد: اگر به نامه استعفای من در تاریخ سوم بهمن‌ماه ۹۷ مراجعه کنید، همه اتفاق‌هایی که افتاده را پیش‌بینی کرده بودم. عامل اصلی اتفاقات باعث استقلال، تصمیمات غلط وزارت ورزش و جوانان است. مقصر همه مسائل باشگاه استقلال را وزارت ورزش می‌دانم.

زمانی در خصوص انتقاد فرهاد مجیدی از عراقچی معاون وزیر امور خارجه که آرزوی قهرمانی پرسپولیس را کرده بود، گفت: از عراقچی به خاطر این صحبت‌ها تعجب می‌کنم. فردی که در حال حاضر درگیر یکسری مسائل مهم در کشور است، چطر وقت آزاد دارد که بخواهد اظهارنظر کند؟! از ایشان انتظار چنین صحبت‌هایی در این مقطع را نداشتم.

وی در واکنش به تمرین نکردن بازیکنان استقلال در روز گذشته عنوان کرد: فکر کنم استقلال جزو تیم‌هایی است که بیشترین پرداختی را به بازیکنانش داشته است. اینکه بازیکن سالاری را به جایی برسانیم که در آستانه آخرین بازی چنین تصمیمی بگیرند، برای استقلال کسر شأن است. بازیکنان فعلی در آینده خودشان را نخواهند بخشید که با استقلال چنین رفتاری کردند. به هیچ وجه، حق را به بازیکنان نمی‌دهم. اینها باید بابت عدم کارایی‌شان در فصل جاری، از طرف باشگاه جریمه شوند. اینکه با وجود عدم قهرمانی در هیچ جامی، مدعی هم هستند، کار بدی است. با این روند، فوتبال را تعطیل کنیم، بهتر است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.