میثم نقی‌زاده، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در بازی هفته آخر برابر پرسپولیس محکم فوتبال بازی خواهیم کرد، هر چند که آنها برای قهرمان شدن نیازی به ما ندارند.

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شکست تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: ما در این بازی نمایش بدی نداشتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم، ولی متأسفانه چند موقعیت خوب را از دست دادیم. وقتی هم گل اول را خوردیم شرایط برای‌مان سخت‌تر شد و متأسفانه نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. البته دو بازی دیگر باقی مانده است و امیدوارم که در این دو بازی خوب امتیاز بگیریم تا لیگ امسال را در شرایطی خوب به پایان برسانیم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد بحران مالی در پارس جنوبی تأکید کرد: این مشکلات از شروع نیم‌فصل دوم در تیم ما وجود دارد و تا همین الان هم حل نشده است. مسئولان منطقه ویژه باید به فکر حل مشکلات باشند، چون آقای رضاییان نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را برطرف کند. بازیکنان پارس جنوبی واقعاً مشکل دارند. امیدوارم حداقل در هفته‌های پایانی به فکر بچه‌ها باشند و حق و حقوق ما را بدهند.

وی درباره احتمال کشیده شدن سرنوشت قهرمانی به هفته آخر و اینکه آیا آنها برای بازی با پرسپولیس انگیزه‌ای خواهند داشت، تصریح کرد: مطمئن باشید در بازی هفته آخر برابر پرسپولیس محکم فوتبال بازی خواهیم کرد، هر چند که آنها برای قهرمان شدن نیازی به ما کم‌کاری یا راه دادن ما ندارند. پرسپولیس و چند تیم دیگر برای قهرمانی شانس دارند و جدا از پرسپولیس، دیگر تیم ها هم نیازی به این کارها ندارند.

نقی‌زاده همچنین اظهار داشت: همه می‌دانند تیم‌هایی که مدعی هستند از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارند و در هفته‌های پایانی با تمام قدرت به میدان می‌آیند. طبیعتاً هر تیمی که لیاقتش را داشته باشد قهرمان خواهد شد، ولی ما برابر پرسپولیس محکم فوتبال بازی خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )