در هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال شاید صعود دو تیم به لیگ برتر و سقوط تیمی دیگر به لیگ دسته دوم قطعی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌وسوم و ماقبل پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر امروز (سه‌شنبه) با هفت دیدار همزمان پیگیری می‌شود، هفته‌ای که ممکن است هر دو تیم صعودکننده به لیگ برتر و نیز تنها تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته دوم در آن مشخص شوند.

در این هفته گل‌گهر سیرجان میزبان شهرداری ماهشهر خواهد بود. شاگردان وینکو بگوویچ در سومین سال حضور این سرمربی در سیرجان، در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها در صدر جدول حضور داشته‌اند و امروز در صورت شکست شهرداری ماهشهر، می‌توانند جشن صعود را در خانه برپا کنند. گل‌گهر اگر از سد تیم شهرداری بگذرد، قهرمانی خود را در لیگ دسته اول امسال نیز قطعی می‌کند.

در آن سوی میدان هم تیم شهرداری برای بقا در لیگ یک، نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این مسابقه دارد. شاگردان عزیز فریسات اگر در این دیدار شکست بخورند و نیز کارون اروند خرمشهر و شهرداری تبریز از بازی‌های امروز خود امتیاز بگیرند، سقوط‌شان به لیگ دسته دوم قطعی می‌شود.

تیم شاهین شهرداری بوشهر هم امروز در پاکدشت به مصاف سرخپوشان این شهر می‌رود. این آخرین دیدار شاهین در این فصل مسابقات محسوب می‌شود و شاگردان عبدالله ویسی اگر می‌خواهند خودشان سناریوی صعود به لیگ برتر را بنویسند، باید با شکست سرخپوشان، خود را تا حد بسیار زیادی به صعود نزدیک کنند. اگر شاهین سرخپوشان را شکست دهد و گل ریحان هم مقابل شهرداری تبریز امتیاز از دست بدهد، صعود شاگردان ویسی به لیگ برتر قطعی خواهد شد.

ویسی: تمام بوشهر برای بازی با سرخپوشان در تهران است!

سرخپوشان هم در هفته‌های گذشته و با شکست برابر تیم‌های گل ریحان و فجرسپاسی، شانس صعود خود را به صفر رساند و حالا مهدی پاشازاده در تقابل با تیمی که فصل گذشته خودش آن را به لیگ دسته اول آورد، تنها برای رسیدن به رده چهارم جدول می‌جنگد. علیرضا فغانی قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

امروز همچنین گل ریحان البرز برابر شهرداری تبریز صف‌آرایی می‌کند. گل ریحان هفته قبل، سه امتیاز حساسی از سرخپوشان پاکدشت گرفت و تاکنون شانس صعود خود را زنده نگه داشته است. شاگردان مجتبی حسینی برای تحقق رؤیای صعود، کار سختی پیش رو دارند و باید شهرداری را در تبریز شکست دهند. البرزی‌ها امیدوارند با برتری در این مسابقه و نیز در هفته پایانی مقابل گل‌گهر سیرجان، به لیگ برتر برسند.

برنامه دیدارهای هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

* مس رفسنجان – خونه‌به‌خونه مازندران داور وسط: احمد محمدی، کمک‌ها: بهزاد پناهی، امین زاهدی و محمد ممتاز ناظر: رحیم مهرپیشه

* بادران تهران – آلومینیوم اراک داور وسط: پیام حیدری، کمک‌ها: حسن یوسفی، میلاد قنبری و مصطفی بینش ناظر: حمید نظری

* کارون اروند خرمشهر – قشقایی شیراز داور وسط: حسین زیاری، کمک‌ها: هادی طوسی، غلامرضا محمدی و حامد صادقی‌جو ناظر: علی خسروی

* شهرداری تبریز – گل ریحان البرز داور وسط: حسن اکرمی، کمک‌ها: امید افخمی، مصطفی قاسمی و وحید کیهانی ناظر: اصغر بیاتی

* فجرسپاسی شیراز – مس کرمان داور وسط: امیر ایار، کمک‌ها: نجف پناهی، رضا بابارئیسی و ایمان شاه‌ولی ناظر: علیرضا رجبلو

* گل‌گهر سیرجان – شهرداری ماهشهر داور وسط: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: مهدی سیفی، ناصر رحیمی و ایمان کهیش ناظر: رسول فروغی

* سرخپوشان پاکدشت – شاهین شهرداری بوشهر داور وسط: علیرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی و شاهین یزدانی ناظر: محسن ترکی

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.