سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل الاهلی گفت: متأسفم از اینکه بازی را نبردیم، در صورتی که تیم بهتری بودیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و حتی بهتر از بازی رفت بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس با شکست مقابل الاهلی حالا شانس کمتری برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارد. برانکو در نشست خبری پس از بازی درباره پیروزی الاهلی گفت: « آن‌ها دو گل روی تقریباً بدون موقعیت گل به ثمر رساندند و برنده شدند؛ از روی ضربه ایستگاهی و پنالتی. اما این ورزش، نامش فوتبال است و نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. هم خسته هستند و هم این که هوای اینجا بسیار گرم بود.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: « در دو بازی آینده چاره‌ای جز برد نداریم. اگر امروز می‌بردیم هم خیلی عالی بود. اگر هم می‌بردیم باز باید دو بازی آینده را با برد پشت سر می‌گذاشتیم. ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم، چون واقعا تیم بهتری هستیم. می‌توانیم با دو برد راهی مرحله بعد شویم. هم در لیگ خودمان و هم اینجا زیاد موقعیت از دست می‌دهیم. خستگی یکی از دلایل آن است. نمی‌توانیم در تمرینات این مشکل را برطرف کنیم، چون بازی‌ها فشرده است و وقت کافی برای این مسئله نداریم. باید بهتر اینها عمل کنیم.»

او درباره رقابت با سپاهان گفت: «اطمینان دارم بازیکنانم از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب به شرایط مطلوب بازخواهند گشت و شاید فقط مشکل خستگی باشد، چون سه روز دیگر مجدد بازی داریم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )