تیم فوتسال گیتی پسند با جذب دو بازیکن مس سونگون باعث جذابیت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال شد و حالا باشگاه مس هم به دنبال خرید نفراتی از اردوگاه رقیب است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند کارش را در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال زود و با قدرت استارت زد و توانست بعد از تمدید قرارداد سپهر محمدی، مسلم اولادقباد و محمد شجری، دو بازیکن از اردوگاه رقیب خود یعنی تیم مس جذب کند. حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی دو بازیکن فصل گذشته مس سونگون به تازگی بعد از توافق با مسئولان گیتی پسند برای یک سال با این تیم قرارداد بستند.

البته مسئولان باشگاه گیتی پسند در نظر داشتند فرهاد فخیم بازیکن باتجربه مس را هم به خدمت بگیرند و این بازیکن حتی برای مذاکره به اصفهان هم سفر کرد ولی پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد حضور فخیم در گیتی منتفی است. فخیم قراردادی با باشگاه مس امضا کرده که مانع انتقالش به تیم گیتی پسند می‌شود.

در لیست گیتی پسند با سرمربیگری حمید بی غم بازیکنانی مثل محمد کشاورز، مهدی جاوید و مهران عالیقدر هم حضور دارند ولی به گفته بی غم اگر جاوید و کشاورز با هم مشکل داشته باشند، یکی از این بازیکنان در گیتی پسند می‌ماند.

از سوی دیگر تیم مس که دو بازیکن کلیدی خود را از دست رفته می بیند، دست به اقدام مشابهی زده و با بازیکنانی اردوگاه رقیب مذاکره کرده است. باوجود توافق اولادقباد و شجری با گیتی پسند اما این احتمال وجود دارد که این بازیکنان از اصفهان راهی تبریز شوند و فصل آینده لباس تیم مس را بپوشند.

بر اساس گفته‌های حمید بی غم سرمربی گیتی پسند، اولادقباد و شجری در حالی با این تیم قراردادشان را تمدید کردند که به آنها اعلام شده فصل بعد هم رضا لک سرمربی تیم اصفهانی است. بیان این واقعیت ناراحتی بی غم را در پی داشته و سرمربی جدید گیتی پسند تاکید کرده است بازیکنی که برای تیم شرط بگذارد را نمی‌خواهد.

همچنین سعید احمدعباسی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند هم پیشنهادی از مس گرفته و در حال بررسی این پیشنهاد است. بنابراین دور از انتظار نیست که تا پایان این هفته دو، سه بازیکن از گیتی پسند راهی مس شوند تا شبیخون قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال به هم کامل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.