باشگاه جنوا در اندیشه اخراج سرمربی سابق تیم ملی ایتالیاست و ممکن است که یکی از سرمربیان سابقش را به عنوان جانشین وی استخدام کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عملکرد ضعیف تیم فوتبال جنوا در هفته‌های اخیر سبب شده که این تیم در حال حاضر تنها ۵ امتیاز با منطقه سقوط جدول سری A فاصله داشته باشد و به طرز نگرانی کننده‌ای به سری B‌ نزدیک شود.

به گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورتا، باخت یک بر صفر خانگی اخیر جنوا مقابل تورینو نگرانی مسئولان باشگاه در پی داشته و رئیس باشگاه انریکو پرتزیوسی را آنقدر نگران کرده است که او را به فکر اخراج چزاره پراندلی انداخته است، آن هم در حالی که او تنها در ۱۹ بازی هدایت تیم را برعهده داشته است.

پراندلی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ سرمربی جنوا و به سومین فردی تبدیل شد که هدایت این تیم را در این فصل برعهده گرفته است. جنوا با داوید بالاردینی فصل را شروع کرد اما او دو ماه بعد اخراج شد و جای خود را به ایوان یوریچ داد. یوریچ هم اما دو ماه بعد برکنار شد و پراندلی جای او را گرفت.

اکنون گفته می‌شود که چهارمین تغییر در کادر فنی جنوا هم در شرف وقوع است و پرتزیوسی قصد دارد پراندلی را اخراج کند و بالاردینی را برگرداند تا از سقوط تیم به دسته پایین جلوگیری کند. امتیازی که برگرداندن بالاردینی برای جنوا دارد این است که این باشگاه بعد از اخراج کردن وی هنوز دارد به او حقوق می‌پردازد و به این ترتیب لازم نیست که به یک مربی جدید حقوق بدهد. البته احتمال رخ دادن این اتفاق چندان زیاد نیست چرا که پرتزیوسی بعد از اخراج بالاردینی به شدت او را مورد انتقاد قرار داد. او در آن زمان گفت: به نظر من بالاردینی مربی افتضاحی است چون در ۱۴ فصل مربیگری‌اش ۱۳ بار اخراج شده است. تنها در سری C او توانسته در یک تیم تا پایان فصل دوام بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.