مالک باشگاه سپیدرود تأکید کرد این تیم سه بازی مهم پیش‌رو دارد و در صورت موفقیت در این مسابقات قطعاً در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

کیومرث بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نتایج خوب تیم سپیدرود در هفته‌های اخیر اظهار داشت: راه زیادی داریم تا نتایج هفته‌های ابتدای جبران شود و بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. خدا را شکر زحمات کادرفنی در حال نتیجه دادن است و در هفته‌های اخیر موفق بوده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اعتراض باشگاه سپیدرود به عدم همزمان بودن بازی‌های تیم‌های قعر جدولی در هفته‌ بیست‌و‌هفتم لیگ اظهار داشت: کار درست همین است که بازی‌ها همزمان باشد. من نمی‌دانم چطور می‌شود یک تیم بازی خودش را انجام دهد و بعد منتظر باشد تا رقیبش بازی کند؟ الان بازی هفته بیست‌و‌هفتم ما را روز جمعه گذاشته‌اند و از آن طرف بازی تیم نفت مسجد سلیمان روز شنبه برگزار خواهد شد. این برنامه‌ریزی به حریف ما آدرس می ‌دهد که ابتدا شرایطش را بسنجد و بعد بازی کند. به نظرم این برنامه‌ریزی برای سلامت فوتبال در هفته‌های پایانی خوب نیست. باید برنامه طوری باشد که تمام راه‌های انحراف را ببندند. به همین خاطر هم از سعید فتاحی درخواست کرده‌ایم تا بازی‌ها همزمان برگزار شود. اینکه قبلاً گفته‌اند فقط سه بازی آخر همزمان خواهد بود که دلیل نمی‌شود،‌ وقتی می‌‌توان کار بهتری انجام داد چرا این کار را نکنیم؟ در هر صورت ما تازه این نامه را به سازمان لیگ فرستادیم و امیدواریم به درخواست ما جواب مثبت بدهند.

مالک باشگاه سپیدرود در خصوص امیدش برای بقای تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: من خیلی به این اتفاق خوش‌بین هستم. امیدوارم در بازی با نفت مسجد سلیمان هم یک داور خوب برای ما انتخاب کنند تا بتوانیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم. همچنین نظارت خوبی هم از سوی کمیته اخلاق در هفته‌های پایانی باشد. ما سه بازی خیلی سخت پیش‌رو داریم که نتایج آن بسیار حائز اهمیت است. اگر این سه بازی را با نتایج خوب پشت سر بگذاریم،‌ ماندن‌مان در لیگ برتر قطعی خواهد شد.

بیات در پایان با اشاره به اتفاقات دیدار سپیدرود مقابل تراکتورسازی و درگیری هواداران دو تیم عنوان کرد: بهتر است آقای زنوزی انقدر فکرش را درگیر تبانی دروازه‌بان تیمش در بازی با سپیدرود نکند. من اعتقاد دارم پول مدیریت نمی‌آورد. مدیریت یک علم است. اگر زنوزی هفته‌های پایانی را خوب مدیریت می‌کرد، نه فضای ورزشگاه‌ها به اینجا کشیده می‌شد که در یک بازی ۶۰ زخمی بدهند،‌ نه اینکه در فضای مجازی آنقدر توهین زننده به هواداران رشتی از سوی هواداران تراکتورسازی رخ می‌داد. واقعاً من برای آن‌ها متأسفم. ما مقابل همه تیم‌ها سعی کردیم رسم مهمان‌نوازی را رعایت کنیم و هر تیمی به گیلان آمد به او احترام گذاشتیم، اما اینجا می‌گویم اگر یک‌بار دیگر با تراکتورسازی بازی کنیم،‌ اجازه نمی‌دهیم یک هوادار تبریزی وارد ورزشگاه ما شود. ما بخش اعظمی از سکوها را در اختیار هواداران این تیم قرار دادیم، اما به جای تشکر، موقع ترک شهر سنگ‌پرتاب کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )