رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در واکنش به حواشی دیدار دو تیم‌ تراکتورسازی و سپیدرود رشت گفت: اگر به شبهه اهمال یکی از بازیکنان تیم تراکتورسازی، رسیدگی نشود تا استیضاح وزیر ورزش پیش می‌رویم.

محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور رسیدگی به ادعاها و حواشی دیدار اخیر تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود رشت صحبت‌هایی با معاون پارلمانی وزیر ورزش کردیم تا با جدیت تمام به این موضوع رسیدگی کرده و حقیقت ماجرا را شفاف‌سازی کنند.

وی افزود: مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با ورود به این موضوع خواستار رسیدگی و شفاف‌سازی در این خصوص تا زمان فرا رسیدن دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس شدند و در صورت عدم پیگیری به عنوان نماینده مردم در مجلس در پاسخ به این مطالبه مردمی و طرفداران تیم تراکتورسازی تا مرحله تذکر به وزیر ورزش و جوانان و حتی استیضاح پیش می‌رویم.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات استاندار آذربایجان شرقی و عوامل نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از تلفات و آسیب‌های بیشتر در بازی روز گذشته بین تیم‌های تراکتورسازی و پیکان و ابراز تاسف از حواشی به وجود آمده در این بازی، بیان کرد: متاسفانه تعدادی از تماشاگران در این بازی مصدوم شدند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: جلسه‌ای در این خصوص در استانداری آذربایجان‌شرقی با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار و بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با پیشگیری از آسیب‌های بیشتر و فراهم کردن آرامش و امنیت خاطر شهروندان تاکید شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )