باشگاه سایپا در پاسخ به اظهارات محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز بیانیه‌ای صادر کرد و اشاره داشته در مراجع قانونی این اظهارات را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی باشگاه سایپا به دنبال اظهاراتی که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز داشته است با نسنجیده و سخیف خواندن این اظهارات و نابخردانه دانستن آن که اطلاعیه‌ای را صادر کرده است. در این اطلاعیه آمده است: «باشگاه سایپا ضمن ابراز تأسف شدید از اظهارات سخیف و نابخردانه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رسانه شنیداری و انعکاس آن در رسانه‏‌ها، این اظهارات را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمتی بی‌اساس به باشگاهی می‌داند که همواره اخلاق و روح جوانمردی در ارکان آن جاری و ساری است. آقای زنوزی که همزمان مالک دو باشگاه لیگ برتری فوتبال ایران است -که البته این موضوع کاملاً غیرقانونی و از عجایب فوتبال ایران بوده و در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود - گفته است که دئ باشگاه سایپا و پیکان چرا باید در لیگ برتر باشند؟ در پاسخ ایشان بایستی گفت: آقای زنوزی! شما چه کاره این فوتبال هستید که درباره حضور یا عدم حضور یک تیم در لیگ برتر اظهارنظر می‌کنید؟ بهتر است ایشان به جای توجیه شکست‌ها و فاصله گرفتن از کورس قهرمانی تیم متبوعش، فکری به حال حواشی تیم خویش بکند و البته در فرآیندی قانونی، دیگر تیم تبریزی (ماشین‌سازی) را نیز واگذار کند تا خدای نکرده صدای شائبه تبانی در فوتبال ایران از تبریز بلند نشود».

در ادامه این اطلاعیه خاطر نشان شده است: «باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا دارای سابقه‌ای روشن و یکی از پاک‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران است و همچنین در برهه کنونی، فردی سکاندار تیم فوتبال بزرگسالان سایپاست که خود اسطوره‌ای ملی و پرچمدار مبارزه با فساد در فوتبال به شمار می‌رود. پر واضح است که ایشان قداست و شرافت ورزشی خود را با هیچ چیز معامله نمی‌کند. شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و ابلاغ گروه معظم خودرو سازی سایپا با هدف توسعه ورزش قهرمانی و کمک به استعدادیابی و رشد فوتبال کشور تأسیس شده و از بدو تأسیس تاکنون نیز با معرفی چهره‌های شاخص ورزشی، منشأ خیر و برکت و پیشرفت برای فوتبال باشگاهی و ملی بوده است».

در پایان اطلاعیه باشگاه سایپا تأکید شده است: «باشگاه سایپا حق قانونی خویش را برای پیگیری جدی اظهارات نسنجیده مالک باشگاه تراکتورسازی که مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمت و افتراست، محفوظ دانسته و در مراجع ذی‌صلاح پیگیری مربوطه را انجام خواهد داد».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )