اظهارنظر مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت مبنی بر اینکه بزرگترین اشتباهش رفتن به تیم بادران بوده است، واکنش مدیران این باشگاه را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بادران در بیانیه‌ای نسبت به صحبت‌های مهدی پاشازاده واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «اگر باشگاه بادران تاکنون مصاحبه یا صحبتی در مورد آقای پاشازاده انجام نداده به خاطر حفظ حرمت‌ها و احترام به شخص ایشان بوده است، ولی ظاهراً آقای پاشازاده دوست دارد خیلی از مسائل باز شود. شاید آقای پاشازاده فراموش کرده است در بدو ورود به باشگاه بادران به مدیران این باشگاه گفت که آرزویم حضور در باشگاه بادران بود. ایشان فراموش کرده است که قبل از بازی با فجرسپاسی و شهرداری تبریز در دور رفت لیگ آزادگان چه تعهداتی داد.

باشگاه بادران در طول سال‌های فعالیت خود در فوتبال کشور همیشه در جام حذفی تا مرحله یک هشتم نهایی حضور داشته و جزو مدعیان بوده است، ولی با حضور آقای پاشازاده مقابل تیم دسته سومی چوکای تالش حذف شد و مدیران باشگاه بعد از این بازی تصمیم به برکناری این مربی داشتند. عوامل باشگاه بادران تهران در طول سال‌های فعالیت خود هیچ وقت با داوران و برگزارکنندگان بازی‌ها درگیری نداشته‌اند، ولی در این فصل اسیر مسائل حاشیه‌ای و تنش‌های اخلاقی شدند که از جمله این مسائل می‌توان به درگیری برادر آقای پاشازاده بعد از بازی با سرخپوشان اشاره کرد که به داور بازی حمله کرد و باعث خدشه‌دار شدن باشگاه بادران شد و مدیران باشگاه هم ایشان را به دلیل مسائل اخلاقی و فنی اخراج کردند.

آقای پاشازاده! اگر بادران جای بدی بود ۷۰ درصد قرارداد شما را پرداخت نمی‌کرد و بهتر است به جای نبش قبر، تمرکزتان را روی تیم تحت هدایت خود قرار دهید. شاید پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باعث شده شما تیم مدعی صعود سرخپوشان را از کورس صعود خارج کنید. مصاحبه شما نشان‌دهنده این است که به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت و تعهدات خود هستید و ای کاش به جای بحث‌های حاشیه‌ای پای حرف مردم خونگرم ماهشهر می‌نشستید.

در پایان از شما سؤال داریم که تیم بادران را چگونه و کجا بسته‌اید؟! بزرگ‌ترین اشتباه باشگاه بادران در طول چهار سال تیمداری اعتماد به شخص آقای پاشازاده بوده است!».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.