بازیکن استقلال می‌گوید تکلیف ماندن او در این تیم به باشگاه شارلوا بلژیک بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: امروز تهران را به مقصد ابوظبی ترک می‌کنیم و دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذاریم. این دیدار بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا بازی رفت را برده‌ایم و آن‌ها برای انتقام می‌آیند. ما نیاز به این سه امتیاز داریم و با تمرکزی که ما داریم و حمایت هواداران می‌توانیم دوباره این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: ما باید ۵ امتیازی که فاصله داریم را جمع کنیم تا صعود کنیم. سعی می‌کنیم در این ۳ بازی حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم صعود کنیم.

مدافع استقلال درباره برکناری کرانچار گفت: تقریباً ۶ ماه است که با کرانچار کار می‌کنیم و خیلی چیزها از او یاد گرفتیم. در این مورد تصمیم‌گیرنده نه من هستم و نه سایر بازیکنان و فدراسیون هر تصمیمی بگیرد ما گوش به فرمان هستیم.

او همچنین درباره جایگاهش در تیم ملی امید و نیز وضعیت مهدی قائدی گفت: ما همه هم‌سن هستیم و نمی‌توان به ما گفت بزرگ‌تر تیم. مهدی قائدی هم مشکلات زیادی داشته است ولی امیدوارم روند خوبش ادامه پیدا کند.

نورافکن درباره تمدید قراردادش با استقلال گفت: من پیشنهاداتی داشته‌ام اما از ته دل دوست دارم در استقلال بمانم. باید ببینیم باشگاه شارلوا چه تصمیمی می‌گیرد و تکلیف این تیم با استقلال چه می‌شود. من دوست دارم در استقلال بمانم اما اگر شارلوا اجازه ندهد باید به این تیم برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.