حمید ملکی، مدافع تیم ذوب‌آهن اعتقاد دارد هیچ تیمی به اندازه آنها پرسپولیس را در لیگ برتر تحت فشار قرار نداده است.

حمید ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی بدون گل تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدای بازی با کمی حاشیه شروع و جایگاه هواداران ما عوض شد. پرسپولیسی‌ها همه کار کردند تا سه امتیاز بازی را به دست بیاورند اما خوشبختانه بچه‌ها سرحال بودند و نمایش خیلی خوبی در این بازی داشتیم.

وی افزود: هدف ما از ابتدای بازی این بود که روی دروازه پرسپولیس فشار بیاوریم و به نظرم هیچ تیمی در لیگ به اندازه ما این تیم را تحت فشار قرار نداده بود ولی متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد خوب این تیم از زمان حضور علیرضا منصوریان و درخشش این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: از وقتی منصوریان آمده، شرایط بسیار بهتر شده است، خصوصاً در مسائل روحی و روانی. در لیگ قهرمانان هم شرایط بچه‌ها به لحاظ روحی بسیار متفاوت‌تر از لیگ برتر است و در هر بازی محکوم به برد هستیم. شرایط لیگ قهرمانان فرق می‌کند و همه تیم‌ها واقعاً فوتبال بازی می‌کنند.

ملکی در مورد دیدار روز سه‌شنبه این تیم مقابل الوصل امارات یادآور شد: صددرصد در این بازی هم برای پیروزی به زمین خواهیم رفت. هدف‌مان این است که به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم تا در مرحله بعد کار راحت‌تری داشته باشیم. به همین دلیل با تمام توان برابر الوصل بازی خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )