در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دو بازی در تهران و مسجد سلیمان برگزار می‌شود که هر دو بازی از حساسیت‌های جدولی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر، دو بازی در تهران و مسجد سلیمان برگزار می‌شود که طی آن ابتدا سپاهان در تهران به مصاف سایپا می‌رود و سپس نفت در مسجد سلیمان از تیم استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند.

سایپا - سپاهان

دو تیم صنعتی که از مربیان سابق تیم ملی و مربیان سابق استقلال و پرسپولیس بهره می‌گیرند و هفته گذشته در دیدارهایی تراژدیک مغلوب سرخابی‌ها شدند و این همه وجوه اشتراک دو تیم سایپا و سپاهان است.

سایپا با علی دایی در رده هفتم قرار دارد و هیچ شانسی برای قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیا هم ندارد. اما این بازی به لحاظ جدولی برای سپاهان و قلعه نویی بسیار مهم است. جدا از اینکه آنها باید شکست هفته گذشته مقابل استقلال را جبران کنند، لازمه بازگشت مجدد این تیم به صدر جدول پیروزی در بازی‌های پیش رو و امید بستن به لغزش حریفانش است.

نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان

دو تیم خوزستانی که به تازگی دست به تغییر سرمربی زده و هر دو در معرض خطر سقوط به لیگ یک قرار دارند، در قالب دربی خوزستان به مصاف هم می‌روند.

سید محمد علوی به تازگی هدایت آبی‌های خوزستان را برعهده گرفته و این دومین تجربه سرمربیگری وی در لیگ برتر است. وی در هفته نخست مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت و حالا باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود تا با دو دربی کارش را آغاز کرده باشد.

این اولین بازی نفت مسجد سلیمان با هدایت فیروز کریمی است. نفتی‌ها به منطقه خطر نزدیک شده‌اند و حالا سپیدرود را در یک امتیازی خود می‌بینند. این دربی برای بقای دو تیم است.

برنامه روز دوم از هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۹ فروردین ۹۸

* سایپا تهران-فولاد مبارکه سپاهان / ‏ساعت ۱۹؛ ورزشگاه شهدای شهر قدس

داور: وحید کاظمی کمک‌ها: علی دودانگه - حمیدرضا کنعانی کمک داوران اضافی: رضا کرمانشاهی - عبدالنبی پور خلف داور چهارم: فرزاد بهرامی ناظر: حاتم بک پور

* نفت مسجدسلیمان-استقلال خوزستان / ‏ساعت ۱۹:۱۵؛ ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

داور: علی صفایی کمک‌ها: محمدرضا منصوری - محمدعلی پورمتقی کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ - محمدرضا تارخ داور چهارم: بابک داوری ناظر: حیدر شکور

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.