سرمربی تیم فوتبال جوانان تاکید کرد برای حضور در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا بازیکنانی می خواهد که با قلب بزرگ برای کشور بجنگند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال، سوم اردیبهشت ماه عازم مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام خواهد شد. شاگردان کتایون خسرویار در گروه B مسابقات با تیم‌های لبنان، ویتنام و کره جنوبی همگروه است.

کتایون خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت آماده سازی تیم ملی برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: اردوها به طور منظم در حال برگزاری است، ضمن اینکه به بازیکنان بسیار خوش می‌گذرد تمرینات پرفشاری انجام می‌دهیم. زمان زیادی تا آغاز مسابقات باقی نمانده است و باید آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ادامه داد: در این مدت بازیکنان بسیاری به اردوها دعوت شدند و همگی متوجه شده اند که ما به دنبال چه چیزی هستیم. اخلاق برای ما در اولویت است و بازیکنانی را می‌خواهیم که برای کشور بجنگند، دنبال چنین بازیکنانی هستیم.

خسرویار در پاسخ به این سوال که آیا به ترکیب مورد نظر رسیده است یا خیر؟ گفت: از نظر بازیکنان دست ما بسیار پر است، همین کار را برای انتخاب سخت کرده و البته که امتیاز مثبتی است.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت بازیکنان ایرانی _ آمریکایی چه شد؟ گفت: در تورنمنت سوچی این بازیکنان به تیم ملحق شدند. به دلیل اینکه بازیکنان در آمریکا مشغول تحصیل و مسابقات لیگ هستند کمی حضور در اردوها سخت است اما خوشبختانه خانواده‌هایشان به همراه دانشگاه همکاری خوبی با ما دارند تا این در مسابقات کنار ما باشند علی رغم هزینه بالایی که باید متحمل شوند اما به تیم ملی کمک می‌کنند.

خسرویار درباره وضعیت آسیب دیدگی فاطمه قاسمی نیز گفت: قاسمی به دلیل آسیب دیدگی که از رقابت‌های لیگ به همراه داشت به تازگی تمرینات را آغاز کرده است و این دیر است. او باید هرچه سریع‌تر به شرایط ایده ال بازگرد. متأسفانه در این مرحله قاسمی را در اختیار نداریم. امید دارم تیم از این مرحله صعود کند تا در مرحله نهایی از قاسمی استفاده کنیم.

سرمربی تیم زیر ۱۹ سال درباره شانس صعود از گروه B مسابقات گفت: شانس صعود ۵۰ درصد است چرا که همه چیز به خود بازیکنان باز می‌گردد. اگر طبق آموزشی که دیده اند در زمین بازی کنند به نتیجه می رسیم. تیم‌های کره و ویتنام فوق العاده هستند و فقط با تاکتیک می‌توان مقابل این تیم‌ها حتی به تساوی رسید.

کتایون خسرویار در پایان گفت: امیدوارم بعد از تلاش یک سال و نیم بازیکنان به خود باور داشته باشند. می‌خواهیم تاریخچه فوتبال زنان را تغییر دهیم فقط باید به خود باور داشته باشند و تنها تفاوت ما با تیم‌های دیگر همین است، تیمی موفق تر است که قلب بزرگ‌تری داشته باشد.

برنامه زمانبندی کامل گروه B این رقابت‌ها به شرح زیر است:

جمعه ۶ اردیبهشت ماه

* کره جنوبی – لبنان / ساعت ۱۶

* ویتنام – ایران / ساعت ۱۹

یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه

* ایران – کره جنوبی / ساعت ۱۶

* لبنان – ویتنام / ساعت ۱۹

سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه

* ایران – لبنان / ساعت ۱۶

* کره جنوبی – ویتنام / ساعت ۱۹

تیم‌های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت‌ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات که آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.