هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تا پایان لیگ برتر چند هفته باقی مانده و برای تعیین قهرمان ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر به عملکرد استقلال در دیدار برابر زردپوشان اصفهانی اشاره کرد و گفت: شفر به خوبی سپاهان را آنالیز کرده بود. به نقاط قوت این تیم کاملاً آشنا بود و تلاش کرد تا با بستن کناره‌های زمین اجازه نفوذ به هافبک‌های سپاهان را ندهد.

هافبک پیشین استقلال در ادامه گفت: درون دروازه استقلال حسین حسینی قرار دارد که این روزها عملکرد خوبی داشته و به نقطه قوت استقلال تبدیل شده است. حسینی در دیدار برابر سپاهان هم نمایش خوبی داشت.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول، سپاهان صاحب توپ بود و با ارسال از کناره‌ها، استقلال را تحت فشار قرار داده بود اما خط دفاع آبی پوشان بدون اشتباه بازی کرد و اجازه گلزنی به حریف را نداد اما در نیمه دوم این استقلال بود که بازی بهتری از خود نشان داد. یک گل هم به ثمر رساند که مورد قبول داور قرار نگرفت ولی در ثانیه‌های پایانی پاتوسی از اشتباه خط دفاعی سپاهان استفاده کرد و با زدن یک گل زیبا، استقلال را به سه امتیاز این دیدار رساند تا موقعیت این تیم در جدول بهتر شود.

وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه آبی پوشان برابر ماشین سازی تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: ماشین سازی حریف آسانی نخواهد بود. این تیم مقابل حریفان خود بازی‌های خوبی ارائه کرده و به طور حتم نمی‌خواهد برابر استقلال امتیاز از دست بدهد و با توجه به اینکه استقلال هم نیاز به برد دارد تا بتواند در کورس قهرمانی باقی بماند باید انتظار یک بازی زیبا را از دو تیم داشته باشیم.

ستار همدانی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی برای استقلال رخ داده که تا قبل از دربی عملکرد بسیار قابل قبولی داشت اما دو بازی بسیار بد عمل کرد ولی دوباره برابر الهلال و سپاهان نمایش خوبی داشته و به پیروزی هم رسیده، گفت: آبی پوشان در ۱۵ بازی گذشته تنها دو بازی را واگذار کرده اند. این تیم در نیم فصل دوم متحول شد. به اعتقاد من دربی را به شفر باختیم زیرا او نتوانست هم تیم و هم بازی را مدیریت کند و همین مسئله باعث شد تا برابر پرسپولیس بازنده باشد البته نبود دانشگر و غفوری هم تأثیرگذار بود اما در مجموع اتفاقاتی که در دربی رخ داد باعث شد تا شرایط استقلال به هم بریزد و این تیم در برابر سایپا هم نتیجه خوبی کسب نکند.

هافبک پیشین استقلال در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه جلسه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با سرمربی استقلال باعث شد تا آن فشارهای بوجود آمده برطرف شده و دوباره استقلال را در فرم ایده آل ببینیم که توانستند در دو بازی سنگین الهلال عربستان و سپاهان اصفهان را شکست دهند.

همدانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال هنوز شانسی برای قهرمانی دارد یا خیر، تصریح کرد: ۵ هفته تا پایان فصل باقی مانده هر اتفاقی می‌تواند در فوتبال ما رخ دهد اما به طور حتم اگر استقلال بتواند بازی‌های باقی مانده اش را با پیروزی به پایان برساند مطمئناً می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی در این پایان فصل باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.