فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد در راستای حمایت از نماینده این کشور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی حساس الزوراء در لیگ به تعویق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به حساسیت مسابقه هفته آینده الزوراء برابر النصر عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد مسابقه این تیم برابر تیم نجف در رقابت‌های لیگ به تعویق می‌افتد تا نماینده عراق برای آماده‌سازی فرصت کافی داشته باشد و با آمادگی کامل برابر نماینده عربستان به میدان برود.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال عراق در مورد این تصمیم آمده است؛ حمایت از نماینده فوتبال کشور در رقابت‌های آسیایی یکی از وظایف اصلی ماست که بر همین اساس از کلیه باشگاه‌ها نیز درخواست می‌کنیم با فدراسیون همکاری لازم را داشته باشند. به امید کسب نتیجه مناسب توسط الزوراء در مسابقات آسیایی.

پیش از این هم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش عراق در آستانه سفر الزوراء به اصفهان برای دیدار با ذوب‌آهن هزینه‌های این سفر را پرداخت کرده بودند.

تیم فوتبال الزورا عراق سه‌شنبه هفته آینده در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان میزبان النصر عربستان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.