مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشای تیمی با این صلابت، تعصب و شخصیت قهرمانی برای هر کسی لذت‌بخش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن خلیلی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر با وجود فشار و سختی کار، تیم شرایط خوبی دارد و نتایج خوب، هواداران را خوشحال کرده است. پیروزی برابر سایپا را نیز به همه پرسپولیسی‌ها، به ویژه هواداران تبریک می‌گویم. همان‌طور که قبل از این هم گفته‌ام و آقای برانکو پس از بازی تأکید داشت، واقعاً فرصتی برای خوشحالی کردن نداریم. خوشحالی ما همان بود که دیروز شنبه با هواداران در ورزشگاه انجام دادیم و از همان لحظه همه به فکر بازی بعدی بوده‌ایم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بچه‌ها واقعاً فشار زیادی به خودشان می‌آورند و پیراهن پرسپولیس و هواداران است که این انگیزه را ایجاد کرده است. چهار پیروزی در چهار بازی انجام شده از شروع سال ۹۸ دلچسب و امیدوارکننده بود. شرایط ما در لیگ قهرمانان احیا شد تا بخشی از اثر اشتباهات داوری جبران شود و در لیگ برتر هم شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم، اما این پنج امتیاز اختلاف را هم اصلاً حاشیه امنیت نمی‌دانیم.

خلیلی تصریح کرد: بازیکنان به خوبی به این مسئله آگاه هستند و آقای ایوانکوویچ هم وضعیت را با دقت تشریح کرده است. ما واقعاً باور داریم تا قبل از نهایی شدن قهرمانی، هیچ حاشیه امنیتی نیست. همچنین تلاش می‌شود انرژی، توان و صلابت تیم برای تمام بازی‌ها حفظ شود. در این شرایط حمایت هواداران به دور از هر شعار و تعارفی واقعاً اهمیت دارد.

خلیلی درباره اینکه در ادامه مسابقات، فشار و نزدیکی بازی‌ها و سفرها برای پرسپولیس بیشتر هم خواهد شد، اضافه کرد: در این فشردگی و تعدد بازی‌ها و سفرها، به یک جاهایی می‌رسیم که نگاه به هواداران و تشویق‌ها و حمایت آنها، تیم را بیشتر از زمان‌های عادی آماده مبارزه و مسابقه و تلاش می‌کند. روی تمام هواداران در هر جایی که هستند، حساب می‌کنیم. تهران و غیرتهران ندارد. همان‌طور که به هر شهر و کشوری می‌رویم، حضور دارند.

مدیر تیم پرسپولیس عنوان کرد: در همین تهران، هواداران از تمام استان‌ها، شهرها و اقوام به ورزشگاه آزادی می‌آیند. اینها حس‌های خیلی خوبی است که آنها به تیم می‌دهند و اصلاً نباید تأثیر آن را دستکم گرفت. از فضای مجازی گرفته تا به ویژه سکوها، حضور آنها در این چند بازی باقیمانده لیگ و جام قهرمانان بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. دبی و اصفهان و جاهای دیگر ندارد. بچه‌ها منتظر آنها هستند و البته فکر نمی‌کنم، لازم باشد که بگویم همین بچه‌ها برای خوشحالی آنها از جان مایه می‌گذارند.

آقای گل سابق فوتبال ایران درباره بازی با سایپا و تحلیل خود از عملکرد تیم خاطرنشان کرد: درباره مسائل فنی که صحبت نمی‌کنم، ولی آنچه می‌خواهم بگویم، شخصیت به وجود آمده در تیم و تک تک بچه‌هاست. این تیم و بازیکنان نشان داده‌اند که بزرگی و شخصیت قهرمانی با وجود آنها عجین شده است. تیمی که در دو، سه دقیقه اول بازی گل می‌خورد، ولی با خونسردی و مسلط، مرحله به مرحله بازی را در اختیار می‌گیرد و سه گل می‌زند، اصلاً شکست خوردن را نمی‌پذیرد و این شخصیت به وجود آمده در تیم خیلی باارزش است. تیمی که اسیر حواشی نمی‌شود و در هر حال می‌خواهد برتری خود را به حریف تحمیل کند. واقعاً تماشای چنین پرسپولیسی برای هر فوتبالدوستی حتی اگر هوادار پرسپولیس نباشد، لذت‌بخش است.

ایرج عرب: امروز برای پرسپولیس روز اتحاد است/ همه در یک قایق سواریم و همزمان پارو می‌زنیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.